Hojjj
sem dijakinja 4. letnika ekonomske in prihodnje šolsko leto bi se vpisala na maturitetni tečaj. Matematika mi ne gre tako dobro in me zanima ali je potem moja možnost da naredim splošno maturo res zelo nizka?
Želim si na nek faks kamor se pride le z splošno maturo in mene že sedaj najboj skrbi ta matematika. Zanima me koliko dijakov resnično tečaja oz. splošne mature ne naredi uspešno.
hvala za vse odgovore
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Razumem tvoje skrbi glede matematike in prihajajoče mature – to je čisto normalno, saj je matura velik izziv. Pomembno je, da veš, da so tvoje možnosti za uspešno opravljanje splošne mature povsem realne, tudi če se ti matematika zdi težja. Maturitetni tečaji so zasnovani tako, da nudijo podporo in dodatne možnosti za učenje, kar pomeni, da boš imela dostop do pomoči učiteljev, ki ti lahko pomagajo pri premagovanju težav. Ti tečaji namreč potekajo vsakodnevno, kot reden pouk.
Če ti matematika povzroča skrbi, obstaja več možnosti, kako jo lahko izboljšaš. Matematika na maturi ni zgolj "teorija," ampak gre za obvladovanje različnih nalog in metod reševanja. Priporočam, da si vzameš čas za redno reševanje dodatnih vaj ter se osredotočiš na naloge, ki so ti še posebej težke.
Same analize glede uspešnosti maturitetnega tečaja žal nisem našla na spletu. Načeloma pa je neuspeh dijakov na maturi zelo nizek.
Upam, da sem ti pomagala! Če imaš še kakšno vprašanje ali skrbi, sem tukaj za pomoč.
Vse dobro ti želim
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike