Živijo sem 4 letnik predšolske vzgoje in razmišljam, da bi se naslednje leto vpisala na maturitetni tečaj. To sem omenila že doma in so rekli vredu ampak potem boš najbrž med letom kaj delala so me vprašali (niso vedeli, da traja od pon-pet od cca. 14.30 do 19.30) potem na to temo nismo več veliko rekli. In ker vem, da je veliko snovi, ki jo je treba predelati in malo časa me skrbi. Nevem ali večina hodi delat med tem ko obiskuje MT. Nevem ali mi bodo šolske obveznosti znesle z  delom. Sploh nevem kje bi me vzeli,  da bi lahko ob 14.00 zaključila(delo od 6.00-14.00 in potem takoj naprej do večera na MT se mi zdi prenaporno). Prav tako sem med počitnicami opravljala delo, ki mi res ni bilo všeč in me skrbi, da se bom tako počutila med vsakim študetskim delom. Zato me zelo skrbi, ker sem bila precej že odločena, da bom sla delat splošno maturo, sedaj pa me vse preveč skrbi in nevem kaj naj naredim. Vnaprej se vam zahvaljujem za odgovor.
• Uredništvo
Barbara Stožir Curk

Odgovor svetovalke:
Draga La,
zahvaljujem se ti za poslano vprašanje in zaupanje svetovalnici.
Zapisala si, da si se odločila šolsko leto nameniti maturitetnemu tečaju. Drži, traja celo šolsko leto. Kako je organizacijsko postavljen je verjetno sicer odvisno od šole, ki program izvaja. Ta informacija, ki jo imaš, je preverjena? Drži? Malo sem na hitro pobrskala po spletu, na spletnih straneh srednjih šol in zapisale so, da vpisujejo 1 razred, pouk pa poteka dopoldne. Ker imaš poklic - uspešno si zaključila predšolsko vzgojo, lahko to znanje dobro vnovčiš. Glede na to, da vrtci potrebujejo kader in ga je težko dobiti, verjamem, da tu ne bi smelo biti težav. Prav tako se lahko v tem letu preizkušaš v različnih študentskih delih. Kaj in kje boš delala, je tvoja odločitev. Presodi pa ali se kdaj splača tudi poskusiti opravljati delo, ki ti ni najbolj všeč (ali pa vsaj ne na prvo žogo) in je morda celo dobro plačano.
Pomembno je, ob vsem tem, da dobro razmisliš o tem kakšni so tvoji cilji, je splošna matura nujen pogoj za nadaljevanje študija ali ne. Ko si boš to odgovorila, bo lažje. Seveda bo potreben napor, a bo ciljno naravnan in vezan na dosego dolgoročnih ciljev.
Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje. Želim ti dobro odločitev in dober, dobre začetke. Zaupaj vase.
Lepo te pozdravljam,
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja