koliko je "lažja" poklicna matura od splošne?
Uredništvo
Pozdravljen/a,
tvoje vprašanje je zelo splošno in ga težko odgovorimo tako. Nam poveš, kaj točno te skrbi, s čim imaš morda sedaj težave, da te skrbi matura, in koliko si star/a?
Prijazen pozdrav iz uredništva
Oo
Oooojoj
Izbiram med šolo ki ima poklicno in šolo ki ima splošno maturo. Tudi kakšne ocene učne navade in vse moraš imeti da si bolj uspešen pri poklicni ali pri splošni maturi?
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdrav,
pri obeh maturah potrebuješ dobre učne navade, saj sta obe kar zahtevni in obsežni, saj zadevata snovi vseh letnikov.
Pri poklicni se sama šola in tudi potem snov mature osredotoča bolj v smer poklica, za katerega se izobražuješ, medtem ko je splošna matura - kot že samo ime pove - bolj splošna in ne usmerjena v nek določen poklic. Pri splošni maturi opravljaš 5 predmetov, ampak imaš pa možnost se vpisati na vse fakultete, medtem ko so pri poklicni štirje (možnost dodatnega petega za večje možnosti vpisa na fakultete). Ampak z opravljeno poklicno maturo ne moreš na vsako fakultero. Pomembno je zato, kaj si želiš naprej in kakšna so tvoja zanimanja. Učiti pa se boš mogel/a v vsakem primeru :)
S prijaznimi pozdravi
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike