Kakšne spremembe bodo pri poklicni maturi in od kdaj veljajo? Da si boš kao izbiral ali boš imel na ravni poklicne ali splošne mature predmete nekaj takšnega? Kaj če si boš izvralnapoklicni ravni, jih boš če boš želel na fax moral še enkrat delati na ravni splošnemature naslednje leto? Je to dobro ali slabo?
• Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/-a.
Spremembe, ki so jih napovedali glede poklicne mature, stopijo v veljavo šele za generacijo, ki se bo v srednjo šolo vpisovala čez nekaj let. Če si že v srednji šoli ali tik pred njo, te tako te spremembe ne rabijo skrbet.
Kakšne spremembe se obetajo, pa je je trenutno še prehitro reči, saj nekih gotovih uradnih informacij nimamo. Iz tvojega pisanja nekako sklepam, da si že srednješolec/-ka. Če je tako, si s tem nikar ne razbijaj glave, ker zate spremembe še ne bodo prišle v poštev. Tiste, ki jih bodo zadevale v prihodnosti, pa bodo/bomo o tem pravočasno obvestili.
Prijazen pozdrav
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja
• Ma
Matv
Glede sprememb me zanima kam se bolj splaca iti na gimnazijo ali strokovno solo?
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljen/a,
vprašanje je zapisano zelo splošno in težko vemo, kaj točno te tukaj zanima, zato bo tudi odgovor zelo splošen. Če se odločiš za gimnazijo, imaš potem še vseeno odprte vse poti za različne fakultete, medtem ko je vpis na fakultete s strokovnih programov omejen. Najbolje, da se kar pozanimaš pri svetovalni delavki na svoji šoli.
Bolj je seveda pomembno, kaj te dejansko zanima in kaj si želiš delati v življenju, za kar pa je spet zelo dobro, da se pogovoriš s svetovalno delavko, ki te bo znala bolje usmeriti glede na tvoje interese.
Prijazen pozdrav iz uredništva