Pozdravljeni!
Imam problem glede splosne mature, ker mi en predmet ne gre popraviti ze drugo leto zapored me skrbi kako naj naprej, ali je kaksna moznost da se ceprav sem ze opravila 4. letnik gimnazije toda brez mature prijavim na kaksno visjo solo ter tam naredim do konca poklicno maturo? hvala za nasvet
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem si končala 4. letnik gimnazije. Mature pa nisi uspela narediti. Zanima te kako lahko opravljaš poklicno maturo.
Res misliš, da ti ne bo uspelo popraviti predmeta? Si poskusila različne stvari, poiskala pomoč? Naj te strah ne ustavi, verjamem, da zmoreš zaključiti srednjo šolo. Če te res tako skrbi glede predmeta, se obrni na svetovalno službo na tvoji šoli. Zagotovo ti bo znala kaj predlagati in bosta skupaj našli rešitev.
Če pa si se odločila in želiš opravljati poklicno maturo potem glede na to, da si zaključila 4.letnik gimnazije lahko vpišeš poklicni tečaj. To je tečaj, ki traja eno leto, priznani so ti splošnoizobraževalni predmeti tako da opravljaš le strokovne. Ko uspešno narediš poklicni tečaj lahko greš opravljati poklicno maturo. Prijave za poklicni tečaj so bile do 5. 9. 2024, lahko pa na posamezni šoli, ki omogoča vpis v poklicni tečaj preveriš kakšna je možnost vpisa.
Upam, da sem ti pomagala.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije