Torej ... sem v slabi situaciji in ne vem, kaj naj naredim. Matemarika nikoli ni bila moj predmet, a sem se z zelo veliko truda in rednimi inštrukcijami prebil skozi 2. letnik gimnazije. Zdaj v 3. letniku pa mi postaja vedno bolj jasno, da matematike nisem sposoben narediti, ne glede na količino inštrukcij. Ne vem, kaj naj naredim ... tudi prepis na lažjo šolo ni rešitev, saj si želim študirat (kaj družboslovnega). Kako naj se lotim zadeve? Testov očitno nisem sposoben narediti, popravnega izpita še toliko manj.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Glede načina, kako bi se naučil matematiko, ti lahko predlagam, da morda zamenjaš inštruktorja. Vsi smo si med seboj namreč tako zelo različni in en način poučevanja lahko zadostuje enemu, drugemu pa ne. Tako da morda ti samo razlaga ni ustrezala. Matematika pa je eden izmed predmetov, kjer se ne moreš snovi »napiflat«, ampak jo moraš res razumet. Morda lahko prosiš kakšnega sošolca, če ti lahko razloži in pomaga pri reševanju vaj, dokler ne usvojiš snovi. Poskusi res čim več sproti delat. Izpiši si postopke po korakih in jih imej pred seboj, ko vadiš.
Glede prepisa zaradi študija pa je tako, da tudi po končanem srednjem strokovnem izobraževanju in s poklicno maturo lahko zraven delaš še peti predmet in imaš tako možnost prijave na veliko študijskih programov. Tako da če že imaš v mislih, kaj bi to lahko bilo, lahko na spletni strani dijaski.net pod zavihkom študij preveriš pogoje za vpis v posamezni študijski program. Vsepovsod, kjer piše, da je možen vpis s poklicno maturo in petim predmetom, se lahko prijaviš tudi brez splošne mature.
Veliko uspeha ti želim!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike