Živjo
letos sem vpisana na maturitetni tečaj in probleme imam samo z matematiko. Vsak test do sedaj sem najprej pisala 1 in ga potem popravila na komaj pozitivno. Zanima me kakšne nasvete imate za učenje matematike za maturo ker tuki mi res ne gre. Ne razumem kako vsak test v prvo pišem negativno, kljub temu da se učim in znam doma  rešiti vaje ampak potem pridem na test pa isto nalogo rešim čisto narobe čeprav sem jo doma znala. Resnično me skrbi da matematike ne bom naredila v prvem roku tako da bi prosila za kakšne nasvete kako biti morda malo bolj samozavestna na testih, ker vsakič zelo paničarim in se mi zdi da to potem vpliva na to da zablokiram, in pa kako se morda bolje učiti matematiko.
hvala za vse odgovore
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Tudi, če ti matematika ne gre najbolje, se da z vajo, dodatnim delom in razlago, zelo napredovati. Spodbudno se mi zdi tudi, da uspeš negativne popraviti, tudi, če "samo" z dvojko.
Priporočala bi ti, da imaš redne (tedenske) inštrukcije. Poskusiš lahko z dodatno razlago preko spleta, dijaki si pogosto pomagajo z Astro ali Škrabo. Rešuj stare mature, vadi. Boš videla, da se bo delo obrestovalo.
Če pri ostalih predmetih nimaš težav, lahko tudi to pripomore do uspeha na maturi: če imaš dva ali tri ostale predmete ocenjene s 3 ali več, lahko pri matematiki dosežeš 10% manj točk, kot je bilo potrebnih za zadostno oceno, in opraviš maturo s t. i. "near passom".
Skratka, vztrajaj, poskusi tudi bolj zaupati vase. Veliko si že naredila, samo še finale zdrži. Frustracije nas na dolgi rok pogosto okrepijo in bolje pripravijo na življenjske izzive.
Želim ti lep rezultat na maturi in uspešen vpis na želeno študijsko smer.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja
• Sv
Svetovalec
Pozdravljena!
Za učenje matematike za splošno maturo zelo priporočam, da si za začetek v (šolski) knjižnici izposodiš kakšen učbenik/priročnik za matematiko (na maturi). V kolikor si s tem ne boš mogla pomagati priporočam, kakšno spletno stran za pripravo na maturo:
- https://astra-ai.si/ (Umetna inteligenca te v celoti vodi skozi postopek priprave na splošno maturo, poleg nalog iz starih maturitetnih pol vsebuje tudi video razlage, ki so že danes brezplačno dostopne na Youtubu.)
- https://www.ematura.si/ (V zavihku matematika je dostopna vsa predpisana snov, ki je razložena z videoposnetki, ob tem rešuješ naloge na učnih listih in interaktivne vaje.)
- Različne spletne strani z inštrukcijami...
Vso srečo!