Pozdravljeni, zanima me kaj se zgodi, če enega testa pri matematiki ne popravim do konca prvega ocenejvalnega obdobja. Ali bom potem imela negativno konferneco in bom mogla hkrati s tem testom popravljati še prvega (v tej konferenci smo pisali 2 testa in prvega sem pisala pozitivno). Prav tako bi potrebovala nasvet kako naj premagam strah pred matematiko....zelo težko se spravim k učenju, saj vedno ko se učim matematiko ničesar ne razumem in mi ne gre in potem mi to uniči cel dan (navadno se razjokam in postane me zelo strah, da mi ne bo uspelo in o tem potem razmišljam cel dan). Zato tudi vedno zavlačujem z učenjem. Mislim, da ni dneva, ko me zaradi matematike ne bi skrbelo, da ne bom opravila gimnazije. Prav tako sem ugotovila, da me to zelo ovira pri izbiri študija. Večina študijev o katerih razmišljam (večino so to pedagoški študiji kot sta razredni pouk in specialna pedagogika) imajo tudi matemtiko in res me je strah, da jih zaradi nje ne bom opravila. Tudi matura iz matematike me zelo skrbi. Nasploh se počutim zelo nesposobno zaradi tega ker ne znam matematike.
Hvala za vaš odgovor!
aj
ajfkahjl
hejla,
js mam isto mato 1 in morm zdej januarja popravlat. :/ drgač če maš negativno polletje, ga popravlaš, šele pol je popravc
lp
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
glede ocen in popravljanja ti predlagam, da se obrneš na učitelja predmeta, ki ti bo točno povedal/a kakšna so pravila in kaj se da narediti.
Če imaš težave z matematiko, premisli o kakšnih instrukcijah, če si to lahko privoščiš, da ti nekdo razloži in pomaga. Če to ni možnost, prosi kakšnega sošolca in pa seveda učitelja za dodatno razlago. Vsekakor je pomembno, da pri pouku sodeluješ, spremljaš in pa vprašaš, ko česa ne razumeš. Seveda je razumljivo, da zaradi neuspeha nimaš motivacije za učenje, ampak pri predmetih, ki nam ne grejo, je sprotno učenje še toliko bolj pomembno. Danes obstaja tudi veliko videov na spletu, kjer so matematične snovi in postopki zelo lepo in zabavno razloženi, morda poskusiš še s tem.
Vsekakor ne obupaj, verjamem da ti bo uspelo!
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike