Pozrdavljeni, zanima me ali je potrebno imeti pri matematiki vse ocene pozitivne da lahko napredujem, ker sem nekje slišala da ne in me zanima če je to res. Sem drugi letnik gimnazije in tretji test pri matematiki sem pisala 1 in sedaj me je zelo strah popravljati, zmanjkalo mi je 5% in tudi zelo sem jezna nase ker se med testom sploh nisem mogla zbrati in res se zelo bojim da ne bom mogla popraviti. Sploh ne morem razmišljat o ničemer drugem in ne vem kaj naj se še učim saj sem že rešila naloge v učbeniku in naloge, ki smo dobili za vajo. Res bi potrebovala nasvet kako se spopadem s strahom saj me res zelo skrbi.
Hvala za vaš odgovor!
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Zdravo!
Tukaj ni enotnega pravila, odvisno, kako vam je svoj sistem predstavila profesorica na začetku šolskega leta. Nekateri profesorji tolerirajo eno negativno oceno v ocenjevalnem obdobju.
V vsakem primeru pa verjamem, da boš tudi v primeru, če ti ocene ne uspe popraviti, dobila novo priložnost; saj imaš vendarle prej pozitivne ocene. In zmanjkalo ti je zelo malo, blizu si bila.
Vztrajaj z vajami, naloge lahko večkrat rešiš, to je trening. Verjemi vase, govori si pozitivne misli. Predstavljaj si, kako dobiš test in ga uspešno, mirno rešuješ. Pogovori se s starši ali/in prijatelji, ki bi znali ponuditi podporo. Kakšno prijazno sošolko prosi za pomoč, da bi se mogoče skupaj učili?
Prepričana sem, da ti bo uspelo.
Želim ti dovolj zaupanja vase in veliko pozitivnih misli.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja