Pozdravljeni masturbiram vsak dan ali je to zdravo danes pa sem si naredil masažo prostate med masažo sem užival a po njej sem čutil rahlo napetost v prostati ali je to normalno in ali moram z masažo prenehati. Imel sem sošolko ki mi je tako všeč da mi ne gre iz glave izpovedal sem ji svoja čustva a je rekla takole hvala za pogum in iskrenost ampak ti meni žal nisi všeč kaj naj storim.
Hvala za odgovore.
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljen,
svetovalka bo na tvoje drugo vprašanje odgovorila tukaj, na prvo pa boš dobil odgovor na ločeni objavi, kjer si prvotno zapisal to vprašanje.
Prijazen pozdrav iz uredništva
• Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
pišeš, da si sošolki izpovedal svoja čustva, ona pa ti je povedala, da žal ne čuti enako. Zdaj pa te zanima, kaj lahko glede tega storiš.
To, da si sošolki povedal, kako se glede nje počutiš in da ti je všeč, je zagotovo pogumno dejanje, saj je marsikoga preveč strah ali sram, da bi se tako izpovedal. Vsekakor se mi torej zdi dobro, da si to storil, saj smo le na takšen način lahko prepričani, da oseba ve, kako se glede nje počutimo in odpremo možnosti za lep odnos.
Žal pa ti je sošolka odgovorila, da do tebe ne čuti enako. Nikoli ni prijetno biti zavrnjen, kaj šele od osebe, ki nam je tako všeč. Žal pa so zavrnitve, takšne ali drugačne, del življenja in se jim ne moremo izoginiti, tudi če bi si še tako želeli. Vse, kar lahko naredimo je, da se jih naučimo sprejeti, brez da bi preveč vplivale na nas in na našo samozavest. Torej, moj kratek odgovor na tvoje vprašanje, kaj naj storiš je - čisto nič. Čeprav so zavrnitve včasih res težke in boleče, nikogar ne moremo prepričati, naj do nas čuti nekaj, česar ne čuti. Pomembno je, da takšne situacije sprejmemo in gremo naprej. Vem, da je to veliko težje, kot se sliši, ampak tudi ta neprijetna čustva, ki so povezana z zavrnitvijo, bodo sčasoma minila. Poskrbi, da v tem času poskrbiš zase. Morda lahko nekoliko več časa nameniš stvarem, ki te veselijo in spravijo v boljšo voljo, da se boš počutil bolje. Morda lahko pokličeš prijatelja, greš na sprehod, poslušaš glasbo, pogledaš kakšno zabavno serijo. Počni karkoli ti običajno pomaga, da se počutiš bolj sproščeno. Tako ti bo čas hitreje minil in se tvoje počutje bo boljše.
Želim pa poudariti tudi to, da ta zavrnitev nikakor ne pomeni, da nisi dovolj dober ali vreden vračanja naklonjenosti ali ljubezni. Nikakor ne pomeni, da je s teboj kaj narobe. Verjamem, da boš nekega dne v čudovitem odnosu z osebo, ki te bo imela rada tako kot ti njo. Takrat boš pogledal nazaj in bil morda hvaležen za to zavrnitev, saj te je pripeljala do osebe, ki bo v tistem trenutku prava zate. Nikakor ne obupaj nad ljubeznijo in le ostani potrpežljiv. Vse ob pravem času. ;)
Upam, da se počutiš vsaj za odtenek bolje. Če te še kaj zanima, ali pa bi se rad še o čem pogovoril, sem tu zate. Lepo bodi! :)
Lea Figelj, dipl. psih. (un)