Mene zanima kako prebroditi psihično preizkušnjo oz zasvojenost o marihuani. Začel sem kaditi pri 16 a vedno se je govorilo da trava ne povzroča zasvojenosti in da ni nevarna. Ker sem na to nasedel sem kadil v družbi kjer so to počeli.
zanima me zakaj so otrokom lagali in jih dobesedno zastrupljali ko pa danes vem da sem razvil odvisnost... malo kdo od moje generacije, prijatelji in drugi se tega ne zavedajo saj so že navadil na thc.
zdaj ne kadim źe leto dni ampak bojim se da bi me spet premamila iz da bom spet nasedel drugim da trava ne dela odvisnosti in da lahko še jo kadi. Vem da ni tako... sprva sem kadil joint na dan danes pa kar osem do deset jointov na dan vsak dan.
prosim za iskreno pomoč strokovnjaka
lp hvala za odg
Ja
Jaoa
Hej, sicer nisem strokovnjak ampak vseeno.
Po mojem mnenju je vsaka substanca taksna da te zasvoji, tudi pri cigaretih ipd je tako, s kajenjem / uzivanjem taksnim stvarem se mores prvo zavedati da skodis sam seb, svojem zdravju, psihi ipd.. na daljsi rok u hujse posledice.
ce se vedno uzivas substance bi bilo zdaj pravi cas da nehas cimprej, ce si nehal oz ne kadis vec je to super in ce isces pomoc pri strokovnjakih se vedno lahko obrnes na:Stigma (NGO) — delo na področju zmanjševanja škode, dnevni centri v Ljubljani, anonimna pomoč, podpora. Če oseba ni pripravljena na zdravljenje, so ti centri dober začetek.
Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ) ima stran z informacijami kam po pomoč pri uporabi prepovedanih drog in o programih za obravnavo zasvojenosti. Tam so tudi kontakti in napotki.
Centri za preprečevanje in zdravljenje odvisnosti od prepovedanih drog (CPZOPD) — mreža ambulant po Sloveniji, kjer nudijo diagnostično obravnavo, svetovanje in zdravljenje. Na seznamu je veliko lokalnih enot (vpis v čakalne vrste po napotitvi običajno preko osebnega zdravnika ali neposredno)
Psihiatrična klinika Ljubljana — Center za zdravljenje odvisnih od prepovedanih drog: specializirana pomoč, naročanje po telefonu.
Taksne ustanove ti pomagajo pri odvisnosti oz zdravljenju.
prosim ne nasedaj ljudem ki lazejo da taksne stvari ne vodijo v zasvojitev, ker to je laz.
bodi dobro in zdrav!Citiraj
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
Trava povzroča psihično zasvojenost, fizične pa ne. To pomeni, da se človek navadi na učinke pomiritve, odklopa ipd. in potem zaradi teh in morda drugih pozitivnih učinkov kajenje ponavlja ter tako razvije zasvojenost – to pomeni, da si človek ne zna/ne zmore poiskati načina, kako bi do podobnega stanja prišel brez kajenja trave. Substance učinkujejo hitreje in močneje, zato je potrebna velika mera motivacije in vztrajnosti, da se odločimo spremeniti navado in funkcioniranje.Vsak začetek ni lahek, je pa izvedljiv. Smiselno si je odgovoriti na vprašanje zakaj kadimo, kaj želimo spremeniti in če sploh kaj, kakšne negativne učinke zaznavamo ter kaj bi nas motiviralo pri spremembi tega vedenja. Kaj meniš? Kje bi sam lahko našel motivacijo?
Če misliš, da sam ne zmoreš, pa se lahko obrneš direktno na drogart.org oziroma na svetovalnico na tej strani, ki je posebej namenjena posameznikom, ki imajo težave z uporabo drog. Več si lahko prebereš na povezavi. Obrneš pa se seveda lahko tudi na druge center, kot je zograj zapisala vrstnica.
Anja Mihevc, univ. dipl. soc.ped., psihoterapevtka
vodja DrogArt svetovalniceCitiraj