Del srednje šole sem zaradi zdravstvenih težav in aspergerjevega sindroma dokončal v izrednem izobraževanju. Zdaj mi manjka samo še matematika, ki pa je ne zmorem narediti, saj mi na tej šoli ne upoštevajo vseh prilagoditev (ki pa bi jih rabil ravno pri matematiki). Ostale ocene sem imel v redu. Razmišljam, da bi se izpisal in matematiko naredil kot občan na kateri drugi srednji šoli. Ali je to mogoče ali pa se moram v celoti spet vpisati na izredno izobraževanje drugam?
Uredništvo
Barbara Stožir Curk

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
veseli me, da si uspel zaključiti vse predmete v izrednem izobraževanju. Zatika se ti pri matematiki in si želiš najti rešitev še za ta predmet.
Sprašujem se katere prilagoditve pri matematiki potrebuješ in niso upoštevane, kje so razlogi. Kako sicer razumeš snov, ki jo obravnavate.
Predlagam ti dve poti. Prva se nanaša na izobraževanje v obstoječem načinu izobraževanja na šoli v smeri pogovora kaj potrebuješ, kako to vpliva na tvoje učenje ter dosežke v povezavi s tem. Druga pot pa se nanaša na pot izven te šole, in sicer v drugi ustanovi, tudi npr. na Ljudski univerzi ali pa na kateri izmed srednjih šol. V kolikor gre v tvojem primeru za zaključni letnik, te čaka še zaključni izpit, poklicna oz. splošna matura (zapisala vse tri oblike zaključevanja, ker nimam info v katerem srednješolskem izobraževanju si).
V kolikor potrebuješ pri dogovorih podporo prijatelja, starše, pa njihovo podporo izkoristi. Ta pride prav, kadar gre za pomembna področja v našem življenju (kar šolanje vsekakor je) in odločitve povezane glede nadaljnjega šolanja itd.
Želim ti vse dobro.
Lepo te pozdravljam,
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja