Pozdravljeni,
stara sem 20 let. Imam fanta ki je 2 leti mlajši od mene, sicer pa sva skupaj že 2 leti. Živiva pri njemu doma, občasno sva tudi pri meni in moji družini. Ampak to ni bistvo. Pišem zaradi, tažav ki se mi pojavljajo zadnjih par mesecev.
Imam težave s "taščo". Nekako opažam da se nemore odlepit od sina.Na začetku nisem posvečala temu velike pozornosti, do danes. Trenutno delam pripravnistvo v bolnišnici in je imela ona en pregled pri zdravniku. Na oddelku pa delam z še enim tehnikom, KI JE STAR 30 let, Z NOSEČO PARTNERICO! in sva šla v času malice skupaj v menzo po sendvič, ker pač nisem sama znala do tam priti. In po kakšnem slučaju je bila tam tašča. Nisem je opazila, samo potem ko sem šla nazaj na oddelek, se zadere moje ime, hinavsko zasmeje in reče "aha" (v smislu pa te imam). Seveda, jaz pa sem takšna osebnost, da sem se počutila krivo. Poklicala sem fanta in mu za vse to povedala, ker mu nimam kaj skrivat. Povedala pa sem mu tudi, kaj je naredila njegova mama. Razumel me je.
Ves čas v službi sem pa razmišljala kaj bo ko pridem domov. Vedela sem, da on nebo delal drame, ampak skrbelo me je kaj bo naredila njegova mama. No in seveda sem fantu tudi povedala, kaj bo naredila in res je tako bilo. Najprej je vsa nasmejana prišla, za par minut pa mi je začela dajat "side eye" poglede in takoj sem vedela kaj bo. Moj se je nato vsedel za mizo jaz pa sem bila v kuhinji in samo slišala sem kako me je vprašala: "kdo je bil tisti tvoj danes z tabo?" Iskreno povedano me je to zelo zabolelo, ker edini moški ki ga vidim je moj fant. Skoraj tako rečeno sem nora na njega in si ne predstavljam kaj bi bilo da bi ga izgubila. No potem sem ji samo odgovorila, da je sodelavec. Nato sem šla gor in sem res hvaležna, da se je moj postavil zame in ji zabrusil, da mu ni všeč da mi ne zaupa in da ni prav to kar je naredila. Rekel ji je tudi da on dobro ve s kom sem in kaj delam, ker bi mi v vsakem primeru povedala ampak šele potem ko bi prišla fomov, ker takšna pač sem, ničesar ne skrivam pred njim. Seveda sem z enim ušesom poslušala kaj se pogovarjata in mu reče sej sem jih videla na šalterju itd. Res me je zabolelo. Potem pa pridem dol in začne govorit da se ji je zdel znan in da me je zato vprašala. Ampak če bi bilo res tako, mi nebi dajala stranskih pogledov in pred mojim tako arogantno vprašala. No in zdaj ko so se mi oči malo bolj začele odpirat sem opazila, da mogoče to dela zato, ker se nemore sprijaznit z dejstvom, da ni več ona boginja v sinovem življenju.
Stvari, ki sem jih pa še opazila so, da ga vedno tako zelo hvali, poveličuje. Pa sprva nisem to smatrala kot rdeč alarm, zdaj pa. Dostikrat sem tudi opazila, kako njega poveličuje mene pa tlači dol.Druga stvar je bila ta da ko sem dobila prvo plačo sem mu dala 50€ in seveda sem njej to povedala in takoj drug dan brez razloga ona njemu nakaže 50€. In spet nism to smatrala za kaj takega.
No prejšnji teden je dala na fb objavo kjer je dala slike sina prej ko je bil majhen in zdaj in v napis napisala my son, the king of my heart. To me je sicer malo zmotilo, ampak se mi je zdelo normalno. Do zdaj.
In skos govori peljal me boš tam in tam in tam. Pač to me res utruja in nevem kaj naj naredim.
Je pa tudi res da se ona in njen mož ločujeta. Če je to mogoče povezano s tem. Ampak meni več ni okej, ker vidim kako vpliva na odnos z mano in mojim. In me boli, ker vem kako zelo ga imam rada, ter kaj šele bo ko bo enkrat nastopila družina in otroci. Nočem da bi se kasneje vtikovala v najino življenje in ga na vseskozi klicala domov in obračala proti meni. ????
Hvala za odgovor
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Med branjem tvojega vprašanja sem zaznala dve stvari. Prva je vajin odnos s fantom. Iz napisanega izhaja, da sta medsebojno zelo povezana in da si zaupata. Zelo pohvalno je kako gledaš na odnos in se zavedaš, da je iskrenost v odnosu tista pomebna in da je prav povedati resnico in da nimaš kaj skrivati. Lepo je tudi prebrati, da imaš podporo pri fantu, da kljub temu, da je mama le mama, zna presoditi kdaj je prav, da stopi na tvojo stran.
Druga stran pa je odnos tvoje tašče kot ji praviš, do tebe. Vedeti moraš, da je odnos med mamo in sinom posebna vez. Mnogo mam pa se seveda ne zaveda, da njihovi otroci odraščajo in niso več najpomembnejši v njihovem življenju. V tvojem primeru ti svetujem, da se s fantom o tvojih občutkih iskreno pogovorita. Povej mu kaj te moti in kaj si želiš. Ne bodi slabe volje, če bo sam na trenutke mamo zagovarjal. Je pa res, da na dolgi rok vaše sobivanje pod isto streho ne bo idealno. Morda razmišljajta tudi o tem, da se osamosvojita in gresta na svoje. Pa to ne pomeni, da takoj, lahko tudi kasneje, ko bosta oba imela redni službi in lastne prihodke. Vedi pa, da se tašča ne bo spremenila. Poizkusi jo sprejeti takšno kot je, saj bo lažje tudi tebi. Vedi pa tudi, da bo v prihodnosti včasih prišla še kako prav pri varstvu vnukov. Tako da naredi korak, da ne boš samo trpela, hkrati pa se izogni morebitnih konflikotom, saj ni vredno.
Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja