Mami je izgovorila grdo besedo, ko sem se vrgla na njeno posteljo , da  bi se ulegla in je rekla : mi****** mi boš vso posteljo podprla, pejd stran takoj. In ne ne razume , da rada potujem, ona me zmerja za vsako stvar ki jo narobe izgovorom.
• Uredništvo
Anadeja Bajzek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zmerjanje je zagotovo neprimeren način komunikacije, ne glede na okoliščine. Prav je, da ji poveš, da so te njene besede prizadele. Res je, da so tudi starši kdaj slabe volje, nimajo potrpljenja in rečejo stvari preden premislijo. V kolikor se to ne dogaja pogosto, ji lahko takšno napako tudi oprostiš, morda je to, da mora še enkrat postlati posteljo bila samo še ena nevšečnost v njenem dnevu, ne pa vzrok njene jeze.
Da ti bolje odgovorim na vprašanje bi te prosila, da mi malce razjasniš situacijo. Kaj misliš z drugim delom zapisa, glede potovanj?Je to povezano s tem dogodkom, ko te je zmerjala ali gre za nek drug konflikt? Zakaj misliš, da mamo moti, da rada potuješ?
Vse dobro,
Anadeja Bajzek, dipl. psihologinja (un)