Mami mi ne pusti maskare. Ko jo mam gor se mi zdi da sem ful lepsa in sem bolj samozavstna kr drgac si mislim da sem ful grda.
Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da čutiš oviro pri uporabi ličil zaradi mnenja tvoje mame, sama pa bi si jih želela uporabljati. Verjamem in razumem, da lahko občutiš stisko, saj se z ličili počutiš samozavestnejše.
Na tem mestu se lahko vprašaš tudi, kaj ti ličila pomenijo. Ličila so tudi eden izmed načinov izražanja, lahko jih uporabljamo za prekrivanje tistega, kar nam ni všeč, in poudarjanje tistega, kar nam je. Morda je pri tebi to maskara in bi si želela svoje trepalnice še bolj poudariti. Uporaba tu in tam seveda ni škodljiva, naj pa ne postane to nekaj, brez česar ne moreš. Vprašaš se lahko še, ali se še ob čem počutiš samozavestnejšo in lepo, poleg uporabe ličil, npr. ob kakšni aktivnosti, osebah, z nošenjem določenih oblačil? Kdaj se še počutiš dobro?
Pogovori se tudi z mamo o tvoji uporabi ličil in bodi odprta tudi za njen pogled na uporabo ličil pri tebi. Sama ji lahko na spoštljiv način pojasniš, zakaj si jih želiš uporabljati. Morda se glede uporabe ne bosta v popolnosti strinjali, vendar sprejmi njen odgovor in poskusi priti do kompromisa, kdaj lahko uporabljaš maskaro.
Nazadnje bi ti še želela sporočiti, da je pomembno, da sprejmeš svoj videz z vsem, kar ti ni všeč, in tudi s tistim, kar ti je. Vse te dela unikatno in vsi smo lepi na svoj način. Poleg tega pa si tudi več kot le tvoj videz, saj te oblikujejo tudi tvoji interesi, prepričanja, odnos s soljudmi in še toliko več.
Srečno,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)