Pozdravljeni    ima problem  s katerim se potihem bormi  od prve  zveze naprej moja mama   ne more  sprejeti noben punce s katero sm    res je da se bi Samo v dveh zvezah a me to še zmeraj mori    zmerja  ko se imel punco   so začeli padti očitki da je punca s katero sm bi v zvezi bol pomebn kot ona   da naj  se preselil  k punci in naj je ne kličem  ko bom rabil kaj  poleg tega pa je zelo verna  in  morm  skrivati tud kondome in podobno  Samo zato da bi se izognil prepiru  občutek ima da sta se obe zvezi začel propadati ravo zarad tega  ker     je mama imela hladne pristop   in nevem kako  se pogvorit z njo
• pa
pačnekdo
nice je da se hočeš pogovorit pa se zment z mamo, ampak ne sekiri se če ji kdaj ne poveš za punco. sej to je tvoje življenje. pa če ma neki ful prot puncam je mela verjetn neke izkušnje slabe koda prvo se vpraši zakaj ma tak odpor. okej, zered vere, ampak zihr je še kej več da je tok careful ane...
• Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
ali razumem prav, da sta z mamo zelo navezana in imaš dober odnos z njo? Živita sama, ali vas je v družini več? Če sta sama in je mama tako skrbna in zaščitniška do tebe menim, da bi odkrit pogovor o tem, kaj si želiš, kako se počutiš, nedvomno koristil. Najbrž bi jo potolažilo tudi to, da ji razložiš, koliko ti pomeni njeno sprejemanje tvojih odločitev oz. tvojih partnerk. Nujno je, da mama ve, kako pomembna oseba je zate in bo to vedno ostala, ne glede na to, katero dekle boš izbral za svojo partnerko.
Torej iskren pogovor, brez očitko, kritiziranja in obtožb.
Želim ti vse dobro in pazi nase.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka