Zdravo!
Skorsj vsi moji sošolci že imajo Snapchat meni pa ga mama ne pusti imeti...
Kako jo naj prepričam?
Kaj ji naj rečem?
Če kateremu mama ni pustila Snapchata in jo je prepričal bom vesela vsakega mnenja!
Hvala vsem!
LP, Punca s problemi
• Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Lola2010,
verjamem, da se ne počutiš prijetno, ko si želiš imeti Snapchat, a ti mama ne dovoli. Sploh je lahko težko, ko ga že ima kdo od prijateljev ali sošolcev.
Pa vseeno se mi zdi pomembno, da upoštevaš tudi mamino mnenje. Uporaba različnih aplikacij lahko vodi v prekomerno uporabo tehnologije, na raznih družbenih omrežjih pa na otroke in mladostnike prežijo tudi razne prevare. Zato je pri vsaki aplikaciji potrebna previdnost.
Morda pa si lahko pomagaš tako, da mami pokažeš, kako odgovorna postajaš. To lahko storiš tako, da pomagaš pri domačih opravilih, si prizadevna učenka v šoli ali pa prevzameš še kakšno dodatno odgovornost.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč in da ti bo lahko pomagal tudi kdo od vrstnikov.
Lepo te pozdravljam,
Jasna Verčko, mag. psihologije
• Ma
Mark
Pozdravljena!
Jaz ti lahko povem da tudi nimam Snapchata ker mi tudi starši ne postijo. Vem da je starše zoprno prepričati. Svetujem ti da delaš kake lepe stvari da boš mamo osrečila in mogoče ga dobiš. Če pa ne pa lahko tudi to naskrivaj narediš to vem da ni lepo ampak če si to res želiš in da se zavedaš kake so lahko posledice lahko to narediš. Upam da ti bo uspelo prepričati starše
• hm
hm
hey,
meni tudi ne postijo imeti snapchata, ampak samo da povem nanaši šoli se je zgodil samomor in mogoče se sliši čudno ampak kriv je bil snapchat. mogoče pa si naloži whatsapp mogoče je narobe napisano ali pa viber in se z prijateljicami pogovarjaj tam!
lp.
• Sn
Snep
V najstnistvu ga tudi meni mama ni pustila, prepricala je nisem nikoli in potem ko sem postala polnoletna sem izgubila zeljo da bi si ga nalozila.