Zdravo!
Ko sem bila stara 12 sem imela fanta s katerim sva bila skupaj že od 10 leta...na moj 12 rd je prišel k meni prespati in odločila sva se da bi probala...zanj in zame je bilo prvič...bilo je super, brez posledic...pri 15 rd je spet prišel k meni prespat (isti fant!!) in spet sva sexsala...umes med 12 in 15 letom sva večkrat in vedno super....pri 15 pa sva se odločila da probava brez kondoma...in najprej sem ga vprašala če bova lahko skrbela za otroka in kako bova povedla staršem rekel je da bova lahko nekako povedala in da bova najboljša starša........... in sva drugi dan sem takoj naredila test nosečnosti in ja bili sta dve črtici...najprej sem povedala njemu nato sva šla skupi k moji mami. Bila je začudena a takoj me je vprašala če si tega želim dejala sem DA in bila je pomirjena nato je enako naredila njegpvaa mama....ko je prošel čas poroda sem bila stara približno 16 postala sem mamica.....zdaj pri 19 imam 2 otroka punčko (3 leta) in fantka (1 leto)...skozi leta je bilo težko (šola itd.) ampak tudi zelo lepo...z fantom sva še vedno skupiiiii in imava najlepša cukerčka....on je star zdaj 22 in jaz 19...
Ok to je bla zgodba zdaj pa vprašanje:Sem normalna?
• Ah
Ah
Dan
sori anpak meni se ne zdi normalno da si imela pri 15 letih otroka
lp
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Zelo smo veseli, da ti uspeva zadovoljno partnerstvo in starševstvo. Občudovanja vredno. Prevzeti tako zgodaj odgovornost ni kar tako. Vprašanje normalnosti zato sploh ni na mestu. Ljudje imamo različne življenjske izkušnje in časovne priložnosti.
Mogoče se ti bo kdaj vsilila misel, da zamujaš, kar doživlja v tem času večina sovrstnikov. Kdo ve, morda kaj podobnega čaka tebe/vaju kasneje. Vsekakor je zdaj pomembno, da si ponosna nase in pozorna na rast "cukerčkov" in vajinega odnosa s partnerjem.
Uživajte poletje.
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka
• Fo
Fos
Meni iskreno se zdi zgodba za lase privlecena. Iskreno mislim, da lazes in si iz dolgasa napisala to izmisljeno zgodbo. Napisala si da ti je ze drugi dan pokazal tes nosecnosti da si noseca. Cudno mi je da naj bi bila reakcija tvoje mame bolj pozitivna kot negativna. Pac cudno je vse skupi...
drugace pa glede normalnosti, men bi se mal cudno zdelo ce bi bila to moja sosolka iz osnovne sole. Pac zame je normalno, da sem v srednji soli zural, eksperimentiral itd. (To ti lahko pocnes s svojimi otroci;) ) ne pa otroke vozil v vrtec. Ce imam pa kaj proti pa nimam, samo mislim da je redko kdo pri teh letih dovolj zrel za otroka.
• Ču
Čudno
Še samo meni zdi čudno da sta pri 12 letih seksala?