Pozdravljeni!
Jaz grem v 7. razred. Moja mama se ne liči jaz pa se želim. Problem je v tem da je moja mama med tistimi ki pravi da sem še premlada.
Ali se vam zdi prozorna maskara za trepalnice in obrvi ter pripomoček za vihanje trepalnic preveč za 7. razred?
Saj mi ona niti tega ne dovoli.
Lp.
• Ra
Rada se ličim_1
Pozdravljena. Sicer nisem svetovalka. Ampak ti lahko povem. Imam prijateljico iz 7.razreda in se tudi ona liči. Če se si da malo šminke na ustnice in to kar ti za trepalnice vmes tudi nalakira nohte tako da mislim da nisi premlada. Jaz sem zdaj zaključila 6.r.  in se tudi uporabljam malo šminke. Imam pa prijateljico ki je zaključila 5.r.in si nalakira nohte šminko na ustnice, malo"pudra", maskaro za trepalnice in druge stvari za make up.
Malo si lahko daš pa daj si tudi šminko npr, roza ker se ne vidi tako zelo ali pa si rdečo šminko nesi v šolo kot sem naredila jaz to šolsko leto ko boš šla domov pa si jo umij dol z vodo.
Lep pozdrav.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Ličila so poleg oblačil oz. stila oblačenja eden izmed načinov, s katerim izražamo sebe. Z njim lahko poudarimo svojo lepoto, lahko pa se tudi skrijemo za masko. V današnjem svetu vidimo te maske tako v realnem svetu kot tudi na družbenih omrežjih. Sama sicer ne rada obsojam, daleč od tega. Vendar pa imam svoje mnenje, da mi te maske niso preveč všeč, saj dekleta izgledajo zelo podobna druga drugi. Tudi sama sem imela obdobje, ko sem bila ena izmed njih. Sem pa na srečo hitro videla, da mi to ni všeč, saj se lepota vsakega dekleta dobesedno skrije za masko. Tako sem sama pristaš minimalističnega make-upa.
Ne morem reči, kakšen pogled ima tvoja mama na to, ampak tudi jaz si za svojo hči ne bi želela, da se izgubi v maski, temveč da izrazi svojo lepoto z iskrenim nasmeškom na obrazu.
Glede na to, da bi ti rada poskusila res minimalno ličil, ti svetujem, da svoji mami razložiš, da bo ostalo pri tem. Seveda potem spoštuj njen odgovor in če bo nikalen, poskusi še enkrat čez nekaj časa.
Veliko nasmeškov lepote ti želim.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike