Pozdravljeni,
hodim v 7 razred osnovne šole in strašni oz. mama mi ne dovoli makeupa. Pač dovoli mi da mam lipgloss al pa labelo. Ampak ostalo p n. Vse punce v mojem razreu že nosijo maskaro itd. Jaz si včasih gor dam korektor da si zakrijem neke določene stvari. In ce bo mama to zvedla me bo ubila. kaj naj naredim?????????????????????????''
Danes grem v dm mama je v službii grem pa z babico in si bom kupila balea kremo za obraz aloe vera, korektor, lipliner ( ne bi ga uporabljala za šolo kot druge ampak bi ga uporabljala na morju ko gremo kam na zabave izlete ) lipgloss in vate za čiščenje obraza ( še druge stvari apmak jih zdaj ne bom pisala )
Kaj naj naredim če bo mami zvedla da uporabljam makeup
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Res je, da makeup vsebuje toliko različnih sestavin (in pogosto nevarnih kemikalij), ki tvoji mladi koži ne delajo nobene usluge, razen da zapirajo pore in vplivajo na neravnovesje hormonov. In tudi v takšnih letih si, ko se ti koža nekoliko bolj masti in kombinacija tega in make-upa lahko povzroči še večje neravnovesje, kar lahko vpliva ne le na trenutno stanje tvoje kože, ampak so posledice lahko dolgotrajne.
Razumem pa tudi, kako je, ko vse druge punce imajo, ti pa izstopaš. Kljub temu bi prihranila uporabo makeupa, ki naj bo res minimalen, samo za počitnice oziroma proste dneve, pa še to ne vsak dan, da pustiš koži dihati. To je lahko tudi tvoj argument, ko se boš pogovarjala z mami o tem. Tako bo videla, da si se premišljeno lotila zadeve in ne samo slepo slediš ostalim.
Koža je naš navečji organ, ki nas ščiti pred zunanjimi dejavniki. Spodbujam te, da začneš raziskovati, kako ohraniti kožo negovano ter stremiš k temu. Vse bolj se ponovno vračamo k naravi in naravnemu videzu. Naj bo to tvoja posebnost med vsemi ostalimi puncami, ki se skrivajo za masko.
Sicer pa ti bom rekla nekaj, kar zveni klišejsko, ampak je povsem resnično. Lepota ZARES pride od znotraj. Ne glede ne to, kako je nekdo lep navzven, ta lepota takoj ugasne, ko se prepozna, da oseba nima dobrih namenov ali pa morda samo kopira druge oziroma osebnostno ne raste. Zato delaj na sebi, širi svoje potenciale, neguj svoje interese. In od tod pride pravi čar, ki žari navzven.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike