Imam majhne prsi a košarica komaj in sem že večkrat doživela negativne komentarje s strani moških glede tega. Zaradi tega me je strah spolnih odnosov, ker vem, da mi fant lahko da konec in reče, da ima druga punca boljše prsi. Kaj lahko naredim glede tega? Doživela sem, tudi, da moškim pač ni mar za ženski užitek in samo nase mislijo. Kljub temu, da v medijih piše kao nasprotno. In da bodo naredili nekaj za ženski užitek samo zato da se pretvarjajo da so dobri in da niso prasci. Ali je pri drugih drugače?
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Ula!
Pišeš zaradi negotovosti glede velikosti svojih prsi in sprejemanja tvojega telesa s strani fantov. Praviš tudi, da te je zaradi tega strah spolnih odnosov in tega kako sam spolni odnos poteka. Žal mi je, da si bila deležna negativnih komentarjev glede svojega videza.
Punce se med seboj razlikujemo tako v velikosti prsi, kot tudi v tem kdaj se prsi razvijejo. Vse skupaj pa je seveda odvisno tudi od same genetike, tako imajo ene večje prsi in druge manjše. Vsekakor pa tvoja privlačnost ni odvisna samo od velikosti prsi. Ko boš spoznala pravo osebo, ji boš všeč in te bo sprejemala točno tako kot si.
To velja tudi pri spolnih odnosih. Priporočljivo je, da se s spolnimi odnosi počaka, dokler ne spoznamo osebe, ki nam je zares všeč in s katero se zares razumemo ter medsebojno spoštujemo. Tako tudi lažje skomuniciramo lastne želje in potrebe in zelo verjetno v spolnosti tudi obojestransko bolj uživamo. V nasprotnem primeru, torej pri spolnih odnosih brez čustev, pa se lahko zgodi, da se po njih počutimo prazno, razočarano, osamljeno, lahko celo izkoriščeno.
Verjamem, da boš s časom spoznala osebo, ki te bo sprejemala popolnoma takšno kakršna si in ti bo nudila vse kar potrebuješ. Vendar nikar ne hiti! V vmesnem času pa se posveti sebi in temu, da poskušaš sprejeti svoje telo takšno kot je, da ti bo v njem udobno.
Vse dobro!
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)