Hey imam majhno težavico. Zaljubljena sem f fanta ki ni iz mojega odrekla je pa isto v devetem klasu no in meni se zdi da je on tudi v mojo najboljšo prijateljico. Zelo si želim govoriti z njim ampak bi vse kar se zdi tako neposebno do njega zvenelo zelo sumljivo( npr če bi ga uprašala za geotrikotnik bi se mu najvrjetneje zdelo cudno zakaj glih njega sprasujem).
Zelo rada bi postala njegova frendica in na valeti si mu želim tudi priznati kaj čutim do njega.
Ima kdo kakšen nasvet?
Lp
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Najprej bi se ti rada opravičila za pozen odgovor.
Biti zaljubljen in ne vedeti, kako se približati osebi, ki ti je všeč, še posebej, če se zdi, da ima zanimanje za nekoga drugega, je lahko zelo zapleteno. Naštela bom nekaj nasvetov, kako se lahko približaš temu fantu in morda razviješ prijateljstvo ali celo kaj več.
Kot si izpostavila že sama, je najpomembnejše, da s fantom navežeš stik. Namesto da ga nemudoma postavljaš osebna vprašanja ali mu izraziš svoja čustva, poskusi postopoma graditi vajin odnos. Skupni interesi lahko služijo kot odličen začetek za pogovor. Če veš, kaj ga zanima (na primer šport, glasba, video igre), lahko to uporabiš kot temo za začetek pogovora. V kolikor obstajajo šolski krožki, športne aktivnosti ali dogodki, kjer sodelujeta oba, to izkoristi za več interakcij z njim v naravnem okolju.
Stik lahko vzpostaviš tudi preko družbenih omrežij, saj so pogosto manj zastrašujoč način za vzpostavljanje stika. Lahko začneš z lahkotnim komentarjem ali deljenjem nečesa, kar meniš, da bi ga zanimalo.
Ko začutiš, da je pravi čas, lahko izraziš svoje občutke, vendar na nevsiljiv način. Morda na valeti ali ko začutiš, da se bolje poznata in razumeta. Pomembno je, da si pripravljena na različne odzive, tudi na možnost, da ne čuti enako. Pomembno je, da veš, da to ni odraz tvoje vrednosti.
Pomembno je, da med celotnim procesom ostaneš zvesta sebi in svojim občutkom, a hkrati ohranjaš odprt um za to, kaj se lahko razvije. Ne glede na izid, pa je tovrstna izkušnja lahko zelo dragocena in te nauči pomembnih lekcij za prihodnost.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije