Pozdravljeni,
Star sem 15 let in moj penis je velik 5 cm, ali je to normalno? Ko je moja punca vidla moj penis se mi je zacela smejati. Zto se ne pocutim dobro. Ali mi lahko prosim svetujete pri tem. Imela sma ze tudi prvi seks in mi ni prislo. Mja punca mi je rekla da sem nesposoben pri seksu. Hoce,m narediti samomor. Lep pozdrav.
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Si še mlad in tvoje telo se še razvije, raste - zato ne skrbi, je normalno :).
Kar je storila tvoja punca je zelo grdo in neprimerno, upam, da si ji to jasno sporočil. Očitno te je zelo prizadela. Tvoje telo je čisto v redu, prav tako so besede "da si nesposoben" zelo grobe in pretirane.
Glede spolnih odnosov bi te opozoril, da si še zelo mlad in bi zato svetoval, da s tem še malo počakaš - za to moraš biti pripravljen tako telesno, duševno kot tudi čustveno. Verjetno se ti zdi, da si vse to že pri starosti 15 let, vendar nisi. Če ni prišlo do izliva, se s tem ni potrebno obremenjavti, sploh ker je šlo za prvi spolni odnos - na to vpliva tudi stres, živčnost in še marsikaj drugega. Upam, da sta uporabila zaščito, saj lahko pride do oploditve tudi brez orgazma - s predizlivom.
Zakaj razmišljaš o samomoru - zaradi slabe izkušnje in zaradi tega, kar ti je rekla punca? Prosim, napiši mi malo več o teh tvojih mislih: že razmišljaš, kaj konkretno bi si naredil in kdaj?
Upam, da se mi še oglasiš, do takrat pa ti želim vse dobro!
Patrik Senica, mag. psihologije