Spoštovani.
Obiskujem 4. letnik gimnazije in rad bi se vpisal na pravo. Na pf. ul imajo zgolj enovit magistrski študij, meni pa se zdi 5 let študija predolgo. Na ostali dve pravni fakulteti (pf. um in evro pf.) pa ne želim iti, ker se mi zdi, da sta nekako drugorazredni v odnosu do pf. ul. Zanima me ali obstajajo primero, ko se po treh letih na pf. ul., kar je enako kot prva stopnja prava na pf. um in evro pf., študenti že zaposlijo in jih ob zaposlitvi obravnavajo kot diplomirane pravnike (UM)?
Lep pozdrav.
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
če te prav razumem praviš, da je pet let študija zate predolgo a hkrati ne želiš na zate opredeljeni drugorazredni fakulteti, ki pa ponujata tri letni program prve stopnje.
Zanima te ali te po treh letih enovitega študija že lahko obravnavajo kot diplomiranega pravnika. Glede na to, da brez zaključka študija, tudi naziva ne dobiš, težko verjamem, da te bo delodajalec obravnaval kot diplomiranega pravnika. Prav tako je stopnja izobrazbe ena izmed pogojev za opravljanje državnega pravniškega izpita. Na izpit lahko pristopiš šele po 2. stopnji. Na tvoje vprašanje res težko odgovorim, najbolje je, če se obrneš na fakulteto, kjer ti bodo najbolje znali odgovoriti.
Lep pozdrav!
Urška Koštomaj, mag. psihologije