dobro jutro
kakšen je občutek, ko jemlješ lsd? koliko časa traja učinek? ali slabo vpliva na zdravje (lahko poškoduje kakšne organe?) ima kdo lastne izkušnje?
samo malce radovedna sem, prosim za odgovore. hvala vam in lep teden Vam želim
• Uredništvo
Anja Mihevc

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
LSD je močna psihedelična substanca, kar pomeni, da spremeni način sprejemanja in zaznavanja okolice. Ker je zelo močna droga, ki je lahko zelo obremenilna za duševnost, je zanjo potrebna dobra ’psihična kondicija’. Njegov učinek traja približno 10 ur.
Učinki so zelo odvisni od posameznika, okolja, počutja, doze itd. Že v zelo majhnih količinah povzroča močne učinke, ki se kažejo predvsem kot popačeno in spremenjeno zaznavanje okolice (intenzivnejše barve, spremenjene oblike in velikosti predmetov ...).
Uporaba lahko povzroči potenje, krče v čeljustnih mišicah (zategovanje), povečano slinjenje in solzenje ter bruhanje. Kdor se odloči vzeti LSD, po navadi pričakuje, da bo doživljal prijetne halucinacije. Vendar so halucinacije lahko tudi zelo grozljive in neprijetne ter lahko trajajo ves čas delovanja droge. To se imenuje »bad trip«.
Nekaj ur, dni ali celo mesecev po uporabi se lahko pojavijo tako imenovani »flashbacki«. To so ponovna intenzivna doživetja določene (po navadi neugodne) izkušnje ali dogodka med zadetostjo. Človek nekaj časa doživlja negativne občutke, podobno kot takrat, ko je bil pod vplivom droge.
Pojavijo se lahko težave s spanjem oziroma nespečnost.
Najbolj neopazen in slab vpliv imajo droge na razvijajoče se možgane (le-ti se razvijajo vse do 24. leta starosti, najbolj v najstniških letih), saj se v tem času odvijajo pomembne povezave med živčnimi celicami. Droge lahko razvoj teh živčnih celic otežijo in tako slabo vplivajo na celo telo. Droga sprošča hormone v »nenormalnih« količinah, kar pomeni, da se morajo naši možgani res zelo potruditi, da nam zaloge porabljene energije vrnejo nazaj, kar pa je za telo izredno naporno.
Anja Mihevc, univ. dipl. soc. pedagoginja, drogart.org