em ne me judgat pls
torej js sm mela fanta tko 3 mesce in ko je moj crush prvic to zvedu ga kar kinda ni vec brigalo zame... no in zdej ka sm ga pustila se je malo vec zaceu pogovarjat z mano... kako naj na ro odgreagiram? kej da nardim?
pplss ne judgat
baj
• Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
na podlagi tega in tvojih drugih vprašanj na našem portalu opažam, da se ti zelo veliko dogaja, kar se tiče fantov in romantičnih razmerij. Kot so ti razložile že druge svetovalke, s tem ni nič narobe, saj je pri tvoji starosti normalno, da se simpatije menjajo. Je pa dobro biti pazljiva in malo bolj občutljiva do tega, kar drugi čutijo, saj jih lahko s svojim vedenjem hitro prizadanemo.
Verjamem, da ti pozornost fantov zelo godi in ustreza, vendar ni potrebno takoj skočiti v zvezo z vsakim fantom, ki ti je všeč. Za zvezo je namreč potrebno še kaj več od same fizične privlačnosti. Poleg tega si še zelo mlada in ti z romatičnimi razmerij ni potrebno hiteti in jih siliti, čeprav vem, da je to v današnjih časih zelo popularno. Bolje je fante najprej dobro spoznati, se z njimi družiti in sčasoma lahko ugotoviš, kateremu si bolj naklonjena.
Za dodatne odgovore in pojasnila sem ti vedno na voljo.
Lepo bodi,
Maša Podvršnik, dipl. psihologinja (un)