ziujoo
okej mija tezava je da:
mi je usec moj sosolc 1 (Maksimilijan ) on je biu ze z mojo ex bff (zala) in je ful romanticen ampak tku mam obcutek da ga neki ne briga zame...sam fulkrat ga pogledam in on me pol tko bazaj pogleda al pa samo gleda mene... je pa tut smesen pa lep, visok 165cm (js sm 150cm) , blond,... uglaunem mi je usec je bi bla z nim... in mi namiguje in pravi da je moj ex crush (izak) u mene...
ampak
mi je nekako usec se moj prjatu (renej) je moj sosolc, ga poznam iz verouka, je isto blond, visok 155cm, in je dejansko ful smesen in ga nekako briga za mene, ful krat nardimo eye contact za lowkey no reason in tko nevem...
torej gajs kaj the hack da js zdej nardim?
Nč
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Živjo!
Čisto normalno je, da sta ti lahko všeč dva naenkrat. Poslušaj predvsem svoj občutek, ob kom se počutiš bolj sproščeno in opaženo?
Maksimilijan je romantičen, ampak nisi prepričana, koliko mu je res mar.
Renej pa ti daje več pozornosti in se zdi, da te bolje razume.Ni se ti treba takoj odločiti. Bodi prijazna do obeh in malo opazuj svoje občutke. Na koncu si lahko prijateljica z obema in si vzameš čas, da ugotoviš, kaj ti res ustreza, ali ti je kdo od njiju bližje, ali pa morda trenutno ne želiš biti z nikomer.
Cita Jenko, mag. psihologije