Olja, bom kar začela. Meni je všeč moj sošolec že od prejšnjega leta nekje od decembra. No in imam dilemo... Ne morem ugotoviti ali sem jaz všeč najemu. Ne pogovarjava se veliko, ampak med poukom me včasih pgleda. Npr pri angleščini imamo mize "po skupinah" (torej da so 3, 4 mize skupaj) in sediva za mizo tako da sva si nasproti (jaz sem za mizo pri oknu, on pa nasproti mize za katero sedim). No in on ves čas gleda v mojo smer. Res skos (ne vem ali gleda mene ali pa ga tako zelo samo zanimajo drevesa vzunaj okna) In ja tudi jaz ga pač včasih pogledam ane in potem, ko se tak srečava z pogledom se oba "ustrašiva" in pogledava stran. No pri drugih predmetih jaz sedim spredaj, on pa zadaj mene, zato pač ne vem kako je drugače. Aja oba sva stara 13 in sva sošolca.
Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si pisala. Razumem tvojo dilemo. Iz pogledov je res težko ugotoviti, ali si nekomu všeč ali ne. Včasih to nekaj pomeni, včasih pa je lahko tudi čisto naključje.
Praviš, da se ne pogovarjata veliko in ravno zato je lahko kratek pogovor dober prvi korak. Če želiš dobiti malo več občutka, kaj se dogaja, ga lahko na primer vprašaš kaj o nalogi, testu ali kakšni stvari pri pouku. Tako bosta mogoče začela malo več komunicirati in boš lažje videla, kakšen je vajin odnos. Iz takih pogovorov se pogosto potem naravno odprejo tudi druge teme, na primer hobiji ali stvari, ki jih rada počneta.
Če imaš kakšno spletno družbeno omrežje in veš, da ga uporablja tudi on, ga lahko poskusiš ogovoriti tudi tam.
Upam, da to pomaga. Sem na voljo, če boš imela še kakšno vprašanje.Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije