Pozdravljeni
kako vedeti da si res zaljubljen?
sanja se mi ne
Lp 123
• 12
123
Prosim odgovor
• Di
Dijak
Pozdravljen!
Vprašla si kako veš da si zaljubljen? Na to vprašanje je več odgovorov. Zaljubljen lahko postaneš ko ti je neka oseba zelo ušeč in nemoreš niti nehati misliti na njo. Če si slučajno v ljubezni in da si zaljubljen ali zaljubljena v fanta ali punco ti priporočam da pristopiš do fanta ali punce naj te nebo strah in še probaš sporjateljiti z punco ali fantom potem pa vidiš kako odnos ima on ali ona do tebe. Ko mu ali ji  boš lahko zaupal mu ali njej povej da si zaljubljena ali zaljuben v njega ali njo. Priporočam če si fant ali punca da daš kakšen lep komentar npr. Za punco ji  rečeš da ima lepe lase ,oči, daj je lepo oblečena itd... Punce imajo tudi rade pozornost zato jo tudi lahko povabiš na kako pijačo, na kosilo ali v kino itd... Ali pa ji kupiš kaj lepega ali ima ona rada. Če pa si punca in hočeš osvojit fanta pa lahko daš tudi kak lep komentar npr. Da je lepo oblečen, dobra frizura itd... S fantom se probi čim več družit ampak ne sili v njega če to zavrača. drugače pa lahko ga tudi kej povabiš ali pa kaj kupiš iz srca in kar si zelo želi.
Upam da sem ti odgovoril na uprašanje ti kaj pomagal in dal nekaj nasvetov. Želim ti lepo Valentinovo
Lp mark
• Di
Dijak
Pozdravljen!
Če pa rabiš kakršno koli pomoč pa mi lahko še pišeš.
Lp mark
• 12
123
Mark res se ti zahvaljujem za nasvet .
Lepo Valentinovo za nazaj.
Lp 123
• Uredništvo
Anja Knez

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, "123",
vesela sem, da si se s svojim vprašanjem obrnila name. Najprej se ti opravičujem za nekoliko pozen odgovor.
Če te prav razumem, te zanima, kako vedeti, kdaj si zaljubljen. Imam prav? Veš, kadar smo zaljubljeni, se v nas prepletajo tako posebni, raznoliki obutki. Običajno čutimo posebna čustva do osebe, ki nam je všeč, ki nam je simpatična - tako vizualno, kot tudi karakterno. Torej da se z njo ujamemo, nas družijo podobna zanimanja, se lahko z njo pogovarjamo, drug drugemu zaupamo. Sprva govorimo o zaljubljenosti, če pa naš odnos prerastev nekaj več in se na čustvenem področju še poglobi, pa govorimo o ljubezni.
Zato posebne definicije, kaj moraš občutiti, da boš vedela, da si zaljubljena, pravzaprav ni. Vsak to doživlja in občuti drugače. Verjamem pa, da boš takrat, ko se bo to zgodilo, preprosto vedela, saj boš občutila nekaj drugačnega, nekaj posebnega in neobičajnega.
Vsekakor so to prijetni občutki, ki nas bogatijo, spravljajo v dobro voljo in zaposlujejo naše misli.
Upam, da sem uspela vsaj malo odgovoriti na tvoje vprašanje.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam,
Anja Knez, mag. psihologije