Na zdravniškem pregledu so ugotovili in rekli da se bodo dogovorili z mojo mami. takrat sem vedela da ji moram povedati. vzelo mi je veliko nsile da sem ji povedala. vedela sem da je za to približni vedela že prej vednar ne vsega. ko sem ji povedala je res poskušala pomagati kupila mi je neki knjigo in se prijazno obnašala do mene, meni ni bilo prav ker je vse kar naenkrat bilo drugače, imela sem občutek da mi daje pozornost še posebej. minil je že en mesec odkar sem povedala in moje psihično stanje je samo še hujše. cel čas imam krivdo da sem povedala njej in še eni moji prijateljici ki ima podobne probleme. počutim se izdano ker me mami še vedno sprašuje in vsiljuje v mojo zasebnost in potem ko opazi da mi ni všeč zgleda užaljena ali razočarana, ker misli da bi če bi gledala moj telefon prej opazila pa ne bi. velikokrat ko sem ji še razlagala se je jokala in govorila da bo to za vedno ostalo meni je bilo pa samo še huje ker potem je nisem videla 14 dni in mi je rekla naj obljubim da tega ne bom počela ampak kako naj jaz tako stvar obljubim. ko je odšla za 14 dni na dopust mi je bilo prva dva dni zelo hudo in sem hotela narediti, nisem.bila sem pri očiju in ko sem pri njemu je samo še huje ker se ga bojim da mi bo kaj naredil čeprav mi do zdaj še ni je pa moji mami in živim samo v večjem strahu, jaz bi se lahko še bolj poškodovala vednar sem se samo enkrat da sem lahko vsaj eno noč mirno spala, ker če bi večkrat...sem imela občutek da me mami ne bo več imela rada in če bom preveč delala to še naprej se bo naveličala biti prijazna do mene in bi samo zacela zavijati z očmi ali pa se jeziti name, čeprav vem da mi noče hudega. ko je prišla nazaj sem naredila samo enkrat in mislila sem da bo odreagirala drugače. videti je bila zelo razočarana in ko sem ji rekla da bi lahko bilo huje je rekla da je žalostna in da mi bo to zavedno ostalo. vem da mi želi pomagati ampak vem da ne bo ker ne morem povedati svoji lastt+ni mami dane morem več tako naprej. komaj čakam da bom šla h psihijatru in mogoče me bo poslal v tisti dom in bom lahko bila stran od mami in očija in brata in njunjih fantov in punc in od vseh ki jih poznam. vendar ko bi prišla nazaj domov bi bilo spet enako ali pa še huje.
na zdravniškem pregledu in po njem je veliko ljudi opazilo da imam povite roke ki mi jih je povila sestra tam. nekaj me je spraševalo ker so hoteli pomagati nekateri niso razumeli ali pa so mi dalo samo mir. to mi je najbolje če samo mik dajo mir in se delajo da ni nič da lahko grem sama čez to ker bi bilo še najbolje, vendar y+zdaj ne bo nikoli več ker sem povedala mami in ona je povedala očiju in njenemu fantu in še marsi komu...ampak saj bo enkar upam da bo šlo vse na samo zelo slabo in bi bila ena velika sprememba potem pa na bolje...najhuje so male spremembe, ker jih je veliko in preveč.
noo uglavnem če me poznaš me ne samo to. hvala da ste poslušali kdor koli že ste.. dijo -
Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si se obrnila na nas ter nam zaupala svojo zgodbo.
Če prav razumem si mesec dni nazaj mami povedala za svoje težave, povedala pa si tudi svoji prijateljici. Lahko razumem, da imaš pomisleke glede tega, da si jima povedala, da ti je bilo težko. Zate je bil to velik korak, zanj bi te iskreno pohvalila…
Verjamem, da so odzivi okolice lahko kdaj takšni, da našo stisko še poglobijo ter nam lahko nehote dajejo občutke, ki za nas niso najbolj prijetni. V določenih trenutkih starši ne vedo kako točno se odzvati, zato poskušajo na tiste načine, ki jih sami znajo, zmorejo. Ti načini niso vedno pravilni in dobri za nas.Menim, da za nastalo situacijo vsekakor nisi kriva. Občasno težavam nismo kos, vsak izmed nas kdaj ne najde poti naprej, ne zna najbolje izraziti tega kar čuti v sebi… Obstajajo načini, ki lahko to stisko zmanjšajo. Če razumem si že naročena k psihiatru, kar se mi zdi dobro. Svetujem ti tudi obisk pri kliničnemu psihologu. Pri pregledu v zdravstveni ustanovi obstaja možnost, da tudi staršem strokovnjaki predstavijo določene stvari, da te tako lažje razumejo, in so ti lažje v suport, v kolikor so starši na to pripravljeni.
Žal mi je, da si dobila občutke, da te ima kdo manj rad oz., da so razočarani. Menim, da si vsekakor ti še vedno enaka punca, enako dobra, enako vredna, ista kot sicer. Lahko te razumem, da svoje stiske nisi zmogla izraziti drugače. Včasih potrebujemo dlje časa, da to zmoremo. Že to, da si želiš pomoči ter se trudiš je ogromen korak, za katerega je potreben velik pogum. Si na dobri poti, kar tako naprej. Verjamem, da zmoreš, četudi ti kdaj še spodleti, bo s časoma vedno bolje.
Če se pri očetu ne počutiš varno, ti svetujem, da se dogovoriš z mami, da nisi sama z njim. To se mi zdi povsem razumljivo glede na izkušnje, ki jih navajaš.
V primeru, da bi bila stiska do pregleda prevelika, se lahko obrneš tudi na nujno medicinsko pomoč, ali pa predčasno pokličeš psihiatra, osebno zdravnico, ter jima poveš, da ne zdržiš več doma. Verjamem, da ti bodo pomagali ter poiskali zate najboljšo rešitev. Krizni centri za mlade so na voljo otrokom ter mladostnikov, v kolikor so doma neprimerne razmere, ki poglabljajo njihove stiske, čustveno ali fizično nasilje itd... Slednji center lahko kontaktiraš tudi sama ter povprašaš glede bivanja pri njih, še bolje pa ob pomoči zdravnika oz. zaupne odrasle osebe. Le pogumno naprej. Če ti v domačem okolju ni prijetno ter se stiska veča, in nimaš občutka, da se lahko to v kratkem spremeni, naredi tisto, kar je najbolje za tvoje dobro počutje.
Na voljo smo ti v primeru dodatnih vprašanj. Lahko se tudi obrneš na zaupne brezplačne telefonske linije za pomoč ljudem v stiski.
Patricija Kramaršek, mag. psihologijeCitiraj
Ti
Tilch
Dodaj me na snepu username imam: tilenboss Vse z malo tako kot pise. O cem se pa gre napisi mi na snapchat! Hocem ti pomagati