Letos zakljucijem Medijsko solo dodala sem na maturi se 5 predmet psihologija zelela bi na logopedijo ali je mozno z petimmpredmetom?
Sv
Svetovalec
Glede na podatke s spletne strani Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani, trenutno vpis ni možen s končano poklicno maturo ampak zgolj splošno maturo.
https://www.pef.uni-lj.si/studij/studijski-programi-prve-stopnje/logopedija-in-surdopedagogika/
Vse dobro!
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
na študij psihologije se lahko vpišeš le z opravljeno splošno maturo. Več informacij dobiš v javnem razpisu, ki bo izšel konec januarja. Dostopen bo na: https://www.gov.si/zbirke/javne-objave/razpis-za-vpis-v-dodiplomske-in-enovite-magistrske-studijske-programe-v-studijskem-letu-2026-2027/
Kot dijakinja, ki bo opravila poklicno maturo, imaš možnost vpisa na maturitetni tečaj, kjer opraviš posamezne predmete, nato pa se prijaviš na splošno maturo. Po uspešno končani maturi boš imela možnost vpisa na študijski program psihologija. Svetujem ti, da se obrneš na svetovalno delavko vaše šole, ki bi to lahko svetovala glede vpisa naprej.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije