Živjo!
Moji starši se nikoli niso dobro razumeli. Oče je zelo verbalno nasilen, enkrat nas je prav tako že  zapustil je zelo samovšečen,ima zelo velike probelme z jezo... Mama je super, se zelo dobro razumem z nio, amoak njen problem je da ali nima poguma ali pa se enostavno nima dovolj rada. Vedno sem si mislila da se nikoli ni ločila z njim, ker je mene in moja sorojenca poskušala zaščititi pred očetom. Jaz bom to leto dopolnila 18 let. sorojenca sta že dolgo na faksu, kmalu bosta končala. Zato ne vem zakaj se mama zdaj ne loči, ko smo vsi dovolj stari. Vem da je moznost da si morda ne upa, zato bi ji jaz rada predlagala ločitev, ker bi ji to mogoče res dalo vedeti da je OK če izbere sebe ne pa očeta. Amoak ne vem kako naj to storim.
• Ma
Malina
Živjo!
Mislim, da je najbolje, da ji pustiš to da reši sama. Verjetno ga ljubi in si neželi da bi ob novnih urah spala sama, brez vas ki boste kdaj že šli. Zgleda si ne upa ali pa ne želi
Ko bosta na samem ji lahko poveš in ji poveš da je na njeni strani in da kakršnja bo njena odločitev, jo boš podpirala
Če je pa nasilen, se pa strinjam s tabo, vsaj ponudi ji pomoč❤️‍????????????
• Ma
Mavrica
Hej,
tudi če nekoga ljubiš ni nujno da je zdravo, da si z njim. Mama mi tudi sama vedno pravi kako je naporen, ko ga ni doma je navdušena pravi da ima končno mir. V isti postelji ne spita že več kok 10 let. In ko rečem da je oče verbalno nasilen mislim taksne primere:" Upam, da te bo nekdo posilil, da se bos potem prisla jokat domov jaz pa se ti bom lahko samo smejal in rekel tak je lajf"-moji mami, "Ljudje kot si ti so mi šli vedno na jetra, zdaj pa je tako razočaranje moj otrok, gnusiš se mi."-meni , "Tvoji otroci se bodo sramovali in si ne bodo upali na ulico ker bo njihov oče tak propad"-mojemu bratu... To so primeri, taki komentarji se pojavljajo večkrat tedensko razlogi zanje pa so bizarni, spor in posledico komentar namenjen meni se je pojavil ker sem umito papriko ponesreči pospravila v posodo z neumito zelenjavo. Moj oče ponoči tuli in razbija ker je jezen, z mamo se kregata tudi pozno v noč(do 2 zjutraj in še dlje), kadar se skregata in je preveč užaljen odide od doma in se vrne cez par dni.
Upam da bo zdaj malo bolj jasno da ne gre za majhne prepire.
Vseeno hvala za odg.
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Odzivanje tvojega očeta je nesprejemljivo in zelo škodljivo za vse vas. Njegove grobe, posmehljive in žaljive besede presegajo slabo obvladovanje jeze; razlog njegovega vedenja je resnejši ...
S težavo si predstavljam, kaj vse ste prestali v vseh teh letih. Zakaj mama že zdavnaj ni prekinila tega odnosa, je kompleksno vprašanje, na katerega nimava odgovora.
Glede na to, da se z mamo sicer dobro razumeš, bi se z njo verjetno lahko mirno in razumno pogovorila. Kljub temu, da boš kmalu dopolnila 18 let, si v njenih očeh še vedno otrok. Mogoče bi v pogovoru lahko sodelovala tudi sorojenca ali kak drug sorodnik/sorodnica; prijatelj/prijateljica, ki mu/ji zaupaš? Mami bo težko slišati, kako vse skupaj doživljaš, a to je realnost in kot odrasla mora prevzeti odgovornost.
Lahko se obrneš tudi na Center za socialno delo in prosiš za pogovor s strokovno delavko. Tam imajo največ izkušenj in znanja o tem, kako ravnati v primeru nasilja v družini.
Če oče vpije ponoči, pokliči policijo in ga bodo odpeljali. Nihče si ne zasluži takšnega okolja, opisala si grozljive primere ...
Priporočam ti tudi, da se v šoli obrneš na šolsko svetovalno delavko; lažje ti bo razmišljati skupaj z njo, pa del bremena boš odložila že s tem, ko boš začela govoriti.
Držim pesti, da boste s skupnimi močmi očetu postavili mejo in si zagotovili mir in varnost, ki ju vsi nujno potrebujemo za normalno, zdravo delovanje in počutje.
Oglasi se še, rada bi ti bila v oporo.
Topel pomladni pozdrav,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja