Pozdravljeni!
Kot sem že napisala, je moj problem ljubosumje. Naj vam razložim.
V petek smo imeli razredno uro, kot običajno pač. Morate še vedeti, da si res želim postati pisateljica kriminalk. No, in ena iz mojih sošolk (poimenovala jo bom A) je zdaj napisala neko knjigo, kriminalko. In je izvode prinesla v šolo ta dan in po uri je razdelila našemu razredu in tudi b - jevcem knjigo (jaz ne, ker mi jo A pač ni ponudila). Danes sem videla tri punce iz našega razreda v garderobi, ki so jo govorile: "Hej, ___, sem prebrala tvojo knjigo. Ful je dobra. Nikoli še nisem brala tako dobre knjige!" In potem ji je učiteljica za angleščino rekla, da še nikoli ni videla osnovnošolke, ki bi napisala in izdala svojo knjigo. Danes ji je učitelj za geografijo rekel, da jo je prebral ta vikend (seveda je A knjigo dala tudi učiteljem) in da mu je je bila zelo všeč in da ima zelo bujno domišljijo. Mene je do zdaj le mami pohvalila pet let nazaj za zgodbo. Pač, to so res moje sanje! In sem ful ljubosumna. Jaz si to, kar se zdaj dogaja A neskončno želim, ne morem povedati kako! Ves čas si dopovedujem, da ni lepo biti ljubosumen in naj to vzamem raje kot motivacijo za nadaljno pisanje zgodb, ki jih trenutno pišem.
Kaj naj naredim? Vsakič ko vidim A, se slabo počutim.
• Ar
Arči
Ni potrebe, da si jezna ali ljubosumna na sošolko. Prav tako ni potrebe, da se počutiš slabo, ko jo vidiš. V življenju opravljamo različni ljudje enak ali isti poklic. Edi boljše, eni slabše. Pa zato nismo jezni eni na druge.
Kaj hočem povedati. Sošolka je napisala kriminalko, ki je menda berljiva in dobro napisana. Ti doslej še nisi napisala svojega dela. Zakaj pa misliš, da  tvoja knjiga ne bo bolje napisana ali vsaj tako dobro kot je napisala sošolka?
Čim prej se loti pisanja. In ko boš knjigo napisala bo mogoče tvojo in sošolkino primerjati. pa ni nujno, da tudi če tvoja prva knjiga ne bo tako dobra, bo pa druga ali katera naslednja pravi bestseller.
Važno, da imš voljo napisati kriminalko. Vse ostalo sploh ni pomembno. Še najmaj pa kaj piše tvoja sošolka. Saj mogoče njeno delo sicer ni slabo, mogoče  pa ni tako dobro kot se govori.
Si še mlada, pisatelj pa se izoblikuje šele z leti, zato imaš še veliko časa. Ko boš kriminalko napisala objavi to, bom prebral. Rad berem kriminalke. Preden boš začela pisati pa se posvetuj s kakšnim kriminalistom. Ti bo dal dobro idejo za pisati.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico.
Pišeš, da je tvoja sošolka izdala knjigo in jo sedaj tvoji sošolci ter učitelji hvalijo. Ti sicer knjige še nisi prebrala ampak te komentarji drugih ob njenem uspehu spravljajo v neprijeten položaj. Čeprav si dopoveduješ, da ni lepo biti ljubosumen, si ne moreš pomagati, ker si sama že od nekdaj želiš postati pisateljica kriminalk. Verjamem, da ti je neprijetno, saj se zavedaš da bi bilo prav, da sošolki privoščiš uspeh, vendar ti tvoja želja po lastnem uspehu to onemogoča. Je pa razumljivo, da ob tem občutiš ljubosumje - njen uspeh namreč doživljaš kot grožnjo na poti do tvojega uspeha.
Zelo dobro si izpostavila dejstvo, da bi bilo bolje, če bi to dogajanje vzela kot dodatno motivacijo za tvoje delo v prihodnje. Čustva, ki jih doživljamo v različnih situacijah so takšna kot so in jih je dobro sprejeti ter o njih razmisliti. Pomembno je, da skušamo ta čustva usmeriti v nekaj konstruktivnega. Povedano konkretno - dobro bi bilo, če bi ti svoje ljubosumje usmerila v pisanje zgodb in iskanje načinov, kako ustvariti nekaj drugačnega. Danes obstaja mnogo različnih kriminalk in dejstvo, da je temu dodana še kriminalka tvoje sošolke, ne bo spremenilo možnosti, da bi lahko bila tudi ti uveljavljena in uspešna. Pomembno je zgolj, da verjameš in zaupaš vase ter da v še večji meri delaš na tem, da ti uspe.
Omenila si tudi, da je tebe pohvalila zgolj mami. Si tudi ti pokazala svoje zgodbe takšni množici ljudi kot tvoja sošolka ali jih skušaš obdržati bolj zase? Večja kot je množica ljudi, ki bere tvoje delo, večja je verjetnost za pozitivne povratne informacije. Hkrati pa se moraš zavedati tudi tega, da se poveča možnost za negativne komentarje, ker imamo bralci različne interese in pričakovanja.
Verjamem, da se lahko tudi tebi uresničijo tvoje želje, če boš pri njih vztrajala in vanje vlagala energijo ter čas.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije