Hey!
Imam malo težav z iskanjem informacij na to temo, pa me zanima če ima kdo že odgovor, da se lahko izognem awkward klicom ali pošti domu.
Torej, imam 18 let in imam kakor večina sovrstnikov letos namen po uspešno zaključenem 4. letniku zamenjati okolje iz srednje šole na fakulteto. Prav tako bo s tem prišel premik v Ljubljano, kjer imam namen živeti v študentskem domu.
Že od otroštva sem ljubitelj živali, zlasti nenavadnih zato sem pred parimi leti v svoje življenje sprejel par afriških polžev (ahatnik, če kdo pozna). Za polže skrbim sam, živijo v moji sobi in trenutno chillirajo v terariju.
Moje vprašanje je precej očitno. Ali obstaja možnost, da bi lahko šli z mano?Vem da so ljubljenčki sicer v študentskih domovih prepovedani (zlasti zaradi alergij in možnosti škode). Polži bivajo v terariju (ki ni niti tako velik, zato tudi tu ne bi smel biti problem), so povsem tihi in "low-maintenance". Namen imam zaprositi za stanovanje, ki ga bom delil s svojim partnerjem, zato tudi ni problema glede sobivalcev. Seveda bi pa o njihovem obstoju pravočasno obvestil dom, sprašujem le da se lahko izognem direktnim klicom če res ni treba.
Res jih raje ne bi pustil doma, saj družina ni njihov največji fan, prodati pa jih prav tako ne morem saj se že približujejo svojim "sunset days" in bi te rad preživel z njimi.
Kakšne so moje možnosti? (Also, najem stanovanja izvem doma ni možen zaradi cene)
Uredništvo
Tadej Jezernik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljeni,
v svojem vprašanju sprašujete po tem, ali so hišni ljubljenčki v študentskem domu Ljubljana, dovoljeni.
Skladno z Domskim redom, ki je stopil v veljavo 1. 10. 2019, stanovalci v domu ne smejo imeti živali. Izjeme veljajo le za osebe s posebnimi potrebami, ki imajo lahko psa pomočnika.
Nadalje je v 22. točki 74. člena Domskega reda navedeno, da posedovanje živali v sobi predstavlja hujšo kršitev Domskega reda. V skladu z 6. točko 76. člena pa je za hujšo kršitev predviden ukrep »izselitve iz zavoda«.Lepo te vas pozdravljam,
Tadej Jezernik, dipl. upravnih ved