živjo jst sm ljubiteljica konjov konji mi pomenijo res veliko a noben tega v moji družini ne razume jaham ze veliko časaznam že galopirati in jahati kas in hojo a samo na lonži že od 7leta si želim konja moj oči vedno reče da je preveč odgovornosi in dela a jast razumem da je veliko stroškov in dela res reazumem trudim se tudi da sm dobra v šoli to leto sm se pobolšala in bil kar dobra zato upam da mi boste znali pomagati hvala
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej ti moram povedati, da je zelo lepo, da imaš tako strast do konjev in da si tako predana svoji ljubezni do jahanja. To je nekaj posebnega in zelo lepo je, da si našla nekaj, kar ti toliko pomeni. :)
Razumem, da je lahko zelo težko, ko tvoja družina ne deli povsem tvoje strasti in morda ne razume, kako pomembni so ti konji. Tvoja želja po lastnem konju je povsem razumljiva, še posebej, ker si že toliko časa vpletena v jahanje in imaš toliko izkušenj. Razumljiv pa je tudi pomislek tvojega očeta. Imeti svojega konja je velika odgovornost. Poleg tega, da konj zahteva veliko časa in truda, so z njim povezani tudi visoki stroški za hrano, veterinarja, opremo in drugo.
Na tem mestu imam zate nekaj vprašanj. Kako to, da si tako močno želiš svojega konja? Kako bi se počutila, če bi ga imela, in kaj bi ti to spremenilo v vsakdanjem življenju? Kako bi skrb za konja vplivala na tvoje druge obveznosti, kot so šola, prijatelji in prosti čas?
Tvoj trud v šoli in izboljšanje ocen kažeta, da si res odgovorna in zavzeta, kar je res pohvalno. Morda bi bilo koristno, da se z očetom in družino pogovorite o tvoji želji in skušate najti kompromis oziroma dogovor. Na primer, ali bi lahko več časa preživela v hlevu, kjer jahaš, in pomagala pri oskrbi konjev? Tako bi pokazala svojo predanost in odgovornost, hkrati pa bi še naprej nadgrajevala svoje znanje in izkušnje s konji.
Predlagam ti, da se še enkrat poskusiš pogovoriti z družino. Poskusi jim razložiti, zakaj so ti konji tako pomembni, in pokaži, da razumeš vse, kar je povezano z njegovim lastništvom. Morda skupaj najdete rešitev, ki bo osrečila vse – na primer, da bi lahko imela več lekcij jahanja ali da bi se pogovorili o nakupu konja v prihodnosti, ko boš nekoliko starejša in še bolj pripravljena na to veliko odgovornost.
Vem, da je težko čakati, ampak z vztrajnostjo in razumevanjem bi se tvoja želja lahko enkrat uresničila. Do takrat pa uživaj v vsakem trenutku, ki ga preživiš s konji, in še naprej razvijaj svoje znanje in veščine.
Če boš imela še kakšno vprašanje ali boš potrebovala nasvet, sem tukaj zate!
Držim pesti!
Cita Jenko, mag. psihologije