Pozdravljeni punca me je povabila na zmenek poznam jo že od prej. Oba sva stara 13 let kaj naj ji nesem kaj reči in kako se bo zmenek končal prosil bi vas za čim hitrejši odgovor Hvala
Ne
Ne skrb
Živjo,
u bistvu ne rabš niti nevem kaj prnest kr je itak prvi zmenk. Čist dovolj je če ji prineseš ene toffifeje. Bolj poskrbi da bošlepo zrihtan dišal in se obnašal kakršen si ti. Upam da sm ti usaj kej pomagu ampak ko/če bosta šla na drugi zmenk ji pa lahko prineseš eno vrtnico pa je to čist dovol.
Če lahko pa še napiš v kakšnem okolju se dobita restavracia/park.
Jan 13 let
Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Iz tvojega zapisa predvidevam, da se s punco, ki te je povabila na zmenek, želiš videti. Skrbi te kako bo vse skupaj izgledalo. To so popolnoma normalni občutki ob izkušnjah, ki so za nas nove.
To, da te je povabila na zmenek verjetno pomeni, da se ob tebi dobro počuti. Na zmenku običajno poskušamo bolje spoznati osebo, ki nam je všeč, se pogovarjamo, zabavamo. Morda lahko gresta na sprehod in podelita eden drugemu kaj o sebi, kaj rada počneta, kako bosta preživela poletje, govorita o svojih hobijih, šoli, glasbi, filmih, igrah, ki so vama všeč.
Ni ti treba prinesti nič posebnega. Če pa želiš lahko prineseš kakšno malenkost, kot ti je napisal vrstnik, kakšno čokoladico, a ni potrebno. Pomembneje je, da jo poslušaš, da si prijazen in sproščen.
Kako se bo zmenek končal je težko predvideti, najbolje je, da o tem ne razmišljaš preveč. Če bosta uživala v družbi eden drugega se lahko dogovorita za novo druženje.
Želim ti lep zmenek in kar pogumno!
Anja Jularić, mag. psihologije