Žiujo.
Hodim v 7r stara sm 12. Gremo na začetek moja sestra ima najbolso lrijateljjco in ta prijateljica ima brata acota(izmisljeno ime) midva sva se v mojem 5r in njegovem 6r spoznala in zacela sva pac se pogovarjati, dopisvati itd itd. Bila sva v situaciji cela 2 leta mutila sva in use okej no in zj leta 2025 sva se mau začela odaljevt pac njsva se neki pogovarjala tut dopisvala ne inpoj sm nrekla eni frendici da nj doda tega "acota" na sneocatu in se bom js znemu dopisvala. Prvo je blo use normalnpoj sm ga pa prasala kkga bo povabu na valeto ceprou je on 8r in je reku da se neve poj sm ga prasala u koga je zalublen in je reku v eno punco "brino". Nism mau mogla vrjet pac kr naenkat pa se ni vedu da sm js ta k ji pise. In okj nisva se nc vec pogjvarjala tko edin vedno k sva sla mem en druzga so tko mau nasmehi padl. No in zj tko ze neki cajta ratmislm o enmu fantu "luku" in tko poznava se iz vrca ful sva frenda pa mislm da on neki hoce met zmano. On mi je full usec ampk tko globok u srcu mi stoji "aco" in nebi mogla "luku" rec ja ce me prasa da bi bla skp(btw normlano je v nasih generacijah met danta v 7r). Nevem ka nj nardim z acotom definitiuno se nocm njemu neki dokazovt al neki aco mi je res lep pa usec pa to ampk spet luka je z druge strani in tko usi majo fanta oz punce. JAOOJJJJJJJKJJJJJJJ pa se to da bi aco sou u srbijo po 9r in biva stike zgubla pac js bi sla nazaj u srbijo zivet ampk nevem no. Prosm svetujte kva nj nardim z obema fantoma????????????????????????????.
Uredništvo
Tanja Kodrič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Glede na tvoj zapis si v zadnjih letih doživela kar veliko čustvenega dogajanja z dvema fantoma. Z Acem sta bila dve leti precej povezana, veliko sta si pisala in drug drugemu nekaj pomenila. Potem sta se začela oddaljevati ampak te še vedno nekaj veže nanj, čeprav se zdaj manj pogovarjata. Omenila si, da si mu pisala prek Snapchata, ne da bi vedel, da si to ti, in da je rekel, da mu je všeč punca, ki si jo poimenovala Brina. Ali si ti ta punca Brina? Ti je torej priznal, da je zaljubljen vate ali je to neka druga punca? Praviš, da se zdaj malo spogledujeta, kadar se srečata. Potem pa je tu še Luka, s katerim se poznaš že dolgo in imaš občutek, da si mogoče želi nekaj več. In medtem ko ti je on vedno bolj všeč, globoko v sebi še vedno čutiš nekaj do Aca in nisi povsem prepričana, kaj bi bilo prav. Prav tako praviš, da obstaja možnost, da bo šel Aco po zaključku osnovne šole v Srbijo in bosta verjetno izgubila stike.
Z Acem sta imela posebno vez in do njega imaš neke globlje, dolgotrajne občutke. Luka pa je zdaj trenutno bolj prisoten v tvojem življenju. Z njim imaš prijateljski odnos, ki mogoče prerašča v nekaj več. Včasih nas je strah sprejeti nekaj novega, ker se še vedno oklepamo preteklosti. Pa ne nujno zato, ker bi bila preteklost tista prava izbira za nas, ampak ker nam je poznana. Bojimo se narediti korak naprej, ker čakamo, da se bo nekaj vrnilo, razjasnilo ali pa uredilo samo od sebe. Ampak čakanje nas pogosto drži v negotovosti. Lahko se poskušaš vsakemu od njiju malo približati, da vidiš kaj začutiš. Ali te še vedno vleče preteklost ali pa te bolj vznemirja nekaj novega. Na tej točki še nikomur ne rabiš priznati svojih čustev ali dvomov. Dovolj je, da se z njima poskusiš preprosto pogovarjati, da vidiš kako se odzivata in kako se ob tem počutiš ti. Katere občutke v tebi prebudi Luka in katere Aco?
Pomembno je, da veš, da ti ni treba takoj izbrati. Včasih mislimo, da se moramo takoj odločiti, koga imamo bolj radi, s kom bi bili, komu bi dali priložnost. Ampak nekaj kar mogoče danes deluje zelo zapleteno, lahko čez nekaj časa postane povsem jasno, če si daš možnost, brez pritiska. Morda boš ugotovila, da ti je Luka bolj blizu. Morda boš začutila, da te k Acu ne vleče več tako močno, ko se mu ne približaš samo skozi spomine, ampak skozi to, kako je zdaj. Morda pa boš ugotovila, da se trenutno v resnici sploh ne želiš odločati za nikogar in da si želiš stvari najprej razčistiti sama s sabo. Včasih si moramo samo dati čas, da se čustva malo umirijo in da slišimo sami sebe. Ni nujno, da moraš biti s komerkoli. Če ne veš, kaj hočeš, potem mogoče še ni pravi trenutek, da rečeš "ja" nekomu. Vzemi si čas. Dovoli si čutiti, kar čutiš. Uživaj v pogovorih in druženju. Včasih je najboljše malo počakati in se poslušati.
Če mi želiš še kaj sporočiti, sem tukaj.
Tanja Kodrič, dipl. psihologinja (UN)
Pa
Pacjsno1
Hvala za odg.
Ne jas nisem brina recimo da mi je ime klara torej on je meni preko drzge indentitete rekel da je zaljubljen v brino.
Ugotovila sem včerj da je aco imel punco ulo in jo tudi prevaral. Pac brt djno star si 13 kk se obnasas nevem luka je oki hkrati tut aco z acotom se pa res nemorm vec zblizat ker sva v res čudni situaciji. Ugmavnem mam jbčutk da aco neki sekr cut zame pac da je isto k prmen ker vedno je nasmejan cim js pridm se kuj nasmeh zgubi. No res vec nevem
Uredništvo
Tanja Kodrič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si odgovorila in mi še bolj razložila kaj se dogaja. Aco ti je torej priznal, da je zaljubljen v drugo punco. Izvedela si tudi, da je imel punco Ulo, ki jo je prevaral. Praviš, da se ti včasih nasmehne ali pa se njegov nasmeh izgubi, ko se mu približaš. Vse to ti lahko pošilja mešana sporočila. Mislim, da si to tudi sama začutila, ko si napisala, da se “z Acotom res ne moreš več zbližati, ker sta v čudni situaciji”. Včasih nas nekaj res vleče samo še zato, ker imamo spomine ali ker smo si nekaj časa nekaj predstavljali. Ampak ko pogledaš kako se nekdo dejansko obnaša danes, lahko hitro vidiš ali je to nekaj kar bi te osrečilo ali pa ti bo prineslo samo še več zmede. Glede na vse kar si mi napisala o Acu, verjetno pomeni, da trenutno morda ni pripravljen ali zrel za stabilen in iskren odnos. Fantje v teh letih pogosto hitro menjajo pozornost in se včasih obnašajo neodgovorno, ker še ne razumejo svojih čustev ali pa jih ne znajo pokazati.
Pri Luki pa se mi zdi, da gre za čisto drugo situacijo, saj praviš, da ti je zelo OK. Ob njem imaš verjetno boljši občutek, manj kaosa in zmede. Če se ob njem počutiš mirno, sproščeno in varno, je to nekaj kar ti lahko dosti pove o vajinem odnosu.
Ampak še enkrat. Ne rabiš se še odločiti. Lahko pa opazuješ, kako se počutiš ob njiju. Kdo te spoštuje? Kdo je do tebe iskren? Kdo se obnaša tako, da mu lahko zaupaš? Kdo ti povzroča dvome in zmedo? Vem, da je težko, ko si razpeta med dve možnosti. Ampak čisto iskreno... Zdi se mi, da že sama čutiš katera je bolj zdrava in varna zate. Mogoče si samo še malo želiš potrditve, da je v redu, če slediš temu občutku.
Če želiš še kaj dodati ali pa mi povedati kako se počutiš ob Luki in kaj te še vleče k Acu, sem tukaj zate.
Vse lepo ti želim.
Tanja Kodrič, dipl. psihologinja (UN)