Lep pozdrav
Vsi moji prijatelji imajo že punce in prve poljube marsikaj jaz pa nisem imel še nič od tega in ugotavlam da je problem v meni da mi ni usojeno vedno bolj se sekiram usec so mi dekleta vendar me nemarajo in zgubim vse veselje da bi si iskal ljubezen
Lep pozdrav
Zo
Zorro
Nič se ne sekiraj in ne išči ljubezni zaletavo. Glede na tvoje vprašanje si še mlad. Čimbolj uživaj življenje, druži se s prijatelji in ljubezen bo sama prišla.
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Najprej bi ti rada povedala, da je povsem normalno, da se tako počutiš. Občutek, da si nekako "zadaj" v primerjavi z drugimi, je nekaj, s čimer se srečuje veliko mladih. V teh letih se vsi razvijamo z različnimi hitrostmi, in to je čisto v redu.
Rada bi te spomnila, da izkušnje tvojih prijateljev ne določajo tvoje vrednosti. Ljubezen in odnosi niso tekmovanje in pridejo ob pravem času za vsakega posameznika. Morda se ti zdaj zdi, da so vsi okoli tebe že tam, kjer bi ti rad bil, ampak verjemi mi – tudi oni imajo svoje negotovosti, strahove in dvome, le da tega ne pokažejo vedno.
Razmišljanje, da "ti ni usojeno", je lahko zelo težko in te lahko spravi v občutek obupa. Ampak ljubezen ni nekaj, kar bi bilo rezervirano le za nekatere. Pogosto se zgodi, ko najmanj pričakujemo, še posebej, če prenehamo iskati potrditev od zunaj in se začnemo osredotočati nase – na stvari, ki te veselijo, na prijateljstva, hobije in lastno rast.
Razmisli, kaj te v življenju veseli. Če gradiš samozavest in počneš stvari, ki te veselijo, boš oddajal energijo, ki privlači ljudi okoli tebe – tudi dekleta. In zapomni si: tvoja vrednost ni določena s tem, ali imaš punco ali prvi poljub. Pomembno je, da si dober prijatelj, da se dobro počutiš v svoji koži in da se sprejemaš takšnega, kot si.
Če ti je kdaj hudo ali se ti zdi, da te te misli preveč obremenjujejo, mi lahko vedno pišeš.
Lep pozdrav
Maruša Grešak, mag. psihologije