Živijo. Hodim v šesti razred osnovne šole in sem  zaljubljena v nekoga iz osmega razreda ki je star 14 let in je moj sosed. Nevem ali mu naj povem saj me je strah to priznati. Na avtobusu so naju že zafrkavali, da je vame.
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, si nesigurna, ali naj svojemu sosedu ki hodi na isto šolo poveš, da ti je všeč. Verjetno lahko razumeš, da je to odločitev, ki jo moraš sprejeti sama. Ti najbolje poznaš situacijo in boš tako tudi najbolj vedela, kaj storiti.
Če se odločiš za to, da mu zaupaš svoje občutke, je dobro, da to storiš brez posrednikov. Hitro lahko pride do nesporazumov, če mu tvoje sporočilo prenese kdo drug (npr. tvoj ali njegov prijatelj). Lahko te bo posrednik narobe razumel in prenesel drugačno sporočilo, fantu pa bo lahko nerodno odgovarjati temu posredniku namesto tebi. Splača se, da zbereš pogum in mu na samem poveš, da ti je všeč. Tako boš najbolje vedela pri čem si.
Seveda je možnost tudi, da nisi tako neposredna in ga samo povabiš ven, na kakšen sok ali sladoled. Če bo za to, je to morda znak, da mu je v tvoji družbi prijetno, prav tako ga boš na ta način lahko bolje spoznala. Lahko pa se odločiš tudi, da boš počakala. Tudi to je dobra odločitev, vendar pa se moraš sprijazniti s tem, da morda ne boš izvedela ali si mu kdaj bila všeč ali ne.
To, da so tvojo simpatijo na avtobusu zafrkavali, da si mu všeč, lahko pomeni marsikaj. Morda je razlog to, da si mu všeč, lahko pa je tudi kaj drugega, recimo zgolj to, da živita blizu in najverjetneje vedno izstopita na isti postaji.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije