Zdravo. Imam fanta ki ga imam zelo rada skupaj sma srecna in vse ampak imam zelo dobrega prijatelja ki je v mene in js ga imam zelo rada enako kot mojega fanta. Nevem kaj naj oba sta mi ful vsec. Z mojim prijateljem sma se enkrat zapletla malo ko sem bila z njim. Ful mi je hudo da bi enega od njiju tko kar pustila koda nimam vec filingou in res nevem kaj naj. Z obema vidim prihodnost ampak ja saj vem da mam lahko samo enega sam nevem kak se nej odlocim.
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Najprej želim poudariti, da je popolnoma normalno, da se kdaj znajdemo v situacijah, ko smo razdvojeni glede svojih čustev. Včasih je težko ločiti, kaj je ljubezen, zaljubljenost in močna povezanost, še posebej, če z določenimi osebami preživimo veliko časa ali z njimi doživimo pomembne in intenzivne izkušnje. Ljubezen, kot jo pogosto prikazujejo romantični filmi ali knjige, kjer takoj vemo, da je nekdo naša sorodna duša, je redka. Skozi življenje, še posebej v obdobju odraščanja, se naše prioritete, vrednote in preference spreminjajo, zato je normalno, da čutimo povezanost tudi z osebo, ki ni nujno naš partner. Različne osebe v nas vzbujajo različne občutke in ob njih se lahko učimo in rastemo, kar nas lahko navda s pozitivnimi čustvi do te osebe. Posledično je včasih težko razločiti zaljubljenost in naklonjenost.
Razumem, da do fanta in do prijatelja čutiš naklonjenost, vendar se sprašujem, ali so ta čustva do obeh enaka? Ali morda z enim od njiju raje preživljaš čas? Ali si želiš nekoga večkrat objeti kot drugega? Predlagam ti, da se poglobiš vase in poskusiš razumeti svoja čustva do obeh fantov. Premisli, kaj pri vsakem izmed njiju ceniš, kako se ob njem počutiš in zakaj ti je všeč. Morda ti bo pomagalo, če svoje misli zapišeš na papir.
Mislim, da je možno, da v svojem življenju obdržiš oba fanta, le da bosta imela različne vloge. Eden lahko (po)ostane tvoj romantični partner, drugi pa tvoj prijatelj. Zanima me, ali je prijatelj izrazil, da do tebe čuti romantična čustva in da želi, da postaneta par?
Za konec želim izpostaviti pomembnost iskrenosti do sebe in drugih. Čeprav je lahko težko, je zelo pomembno, da si do svojega fanta iskrena glede svojih čustev. Morda boš po pogovoru z njim bolj prepričana v svojo odločitev in se bosta še bolj povezala.
Želim ti veliko sreče in poguma. :)
Cita Jenko, mag. psihologije