Pozdravljeni,
pišem, ker nevem kaj naj naredim. Jaz in moja prijatelica sva v ljubezenskem trikotniku, gre se o fantu, ki je meni všeč zato sem ga vprašala če imam šanse pri njem, rekel je ne. Potem sem ga vprašala če mu je všeč ta moja prijatelica (jaz sem na to že vedela odgovor) on se je temu smejal in mi ni dal odgovora potem sem ga spet vprašala isto vprašanje in je rekel, da gre spat (ura je bila okoli 9-ih). On tega neve ampak ta prijatelica mi je povedala, da jo je on enkrat vpršal če ima on šanse pri njej ona mu je odgovorila z ne čistim odgovorom. Ona ima oči na drugem fantu, ki se sploh ne tiče te situacije. On ve za tega fanta a ne odneha pri prijatelici. Kaj naj narediva, da se odrešiva tega trikotnika?
Hvala in lep pozdrav.
(če ima še kdo drug kakšno pripombo na to situacija, prosim naj napiše)
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem prav razumela, ti je všeč fant, ki pa mu je všeč tvoja prijateljica. Nje ta fant ne zanima oziroma ji je (bolj) všeč nekdo drug. Sedaj te zanima, kako lahko s prijateljico izstopita iz te neprijetne situacije.
Zdi se mi super, da si fanta direktno vprašala, ali si mu všeč. Res je sicer, da nisi dobila odgovora, kakršnega si si želela. Po drugi strani pa sedaj veš, da občutki niso obojestranski, in ti ni potrebno izgubljati časa s sanjarjenjem o fantu, ki se ne zanima zate. Seveda je to lažje reči kot storiti. Razumljivo je, da še vedno razmišljaš o tem in se počutiš neprijetno. Zavrnitev že sama po sebi ni enostavna, še težje pa je, ker se tvoja simpatija zanima za tvojo prijateljico.
Iz tvojega pisanja mi ni povsem jasno, ali prijateljice ta fant sploh ne zanima ali še ni čisto odločena glede tega. Če tudi sama nisi prepričana, ti svetujem, da se s prijateljico o tem pogovoriš. Kaj bi zate pomenilo, če bi se prijateljica vseeno zapletla s tem fantom? Kako bi to vplivalo na vajino prijateljstvo? Kako bi to vplivalo na tvoj odnos do fanta? Ta vprašanja te lahko vodijo, da najprej pri sebi razmisliš, kaj si želiš in česa ne, nato pa se o tem pogovoriš še s prijateljico.
Sedaj, ko veš, da pri fantu očitno nimaš možnosti, se lahko posvetiš drugim. Zelo verjetno si všeč komu drugemu, pa tega sploh nisi opazila, ker si razmišljala o njem. Zdi se mi, da bi se lažje odrešila tega ljubezenskega trikotnika, kot ga imenuješ, če bi svojo pozornost  usmerila ven iz njega. Hkrati bi to pozitivno vplivalo tudi na vajin odnos s prijateljico, saj bi s tem zmanjšala možnost, da med vama pride do napetosti zaradi dotičnega fanta.
Želim ti čim ugodnejši razplet situacije in te lepo pozdravljam,
Anja Rakovec, mag. psihologije