Zdravo
Imam fanta in sva že skupaj 4 leta.
Zadnje čase nima časa zame, veliko se kregava in občutek imam da najina čustva niso več to kar so bila včasih. Velikokrat se skregava, grdo govori o meni, me zmerja in res ne vem ali naj storim ali naj ustrajam ali naj grem stran?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Hvala, da si se obrnila na nas. Znašla si se v težki situaciji v svojem odnosu s fantom. Po tvojem opisu se zdi, da sta se v zadnjem času soočala z izzivi, ki vaju spravljajo v konflikte in povzročajo težave v vajinem odnosu, med drugim se velikokrat spreta. Iz tvojega pisanja je tudi razvidno, da si v dilemi, ali ima smisel odnos nadaljevati. Glede na to, kar si opisala, so to povsem razumljiva vprašanja, ki si jih postavljaš.
Skupaj sta že štiri leta - začetna zaljubljenost v zvezi je minila in partnerski odnos je postal manj idealiziran in veliko bolj na realnih tleh kot prej. Konflikti nastanejo v vsaki zvezi, a pri tem sta za razreševanje ključna dobra komunikacija in spoštljiv odnos.
Mogoče bi bilo koristno, če bi si vzela čas, da globlje razmisliš o svojih občutkih in potrebah. S fantom razmislita, kaj si želita od svojega odnosa in kakšne spremembe bi si želela. Če gre, se poskusita odkrito pogovoriti in izraziti svoje občutke. Kako lahko skupaj rešita težave? Je obema do tega?
Vsekakor ne dovoli, da te fant zmerja in grdo govori o tebi. Če meniš, da se bo to v vajini zvezi nadaljevalo, je vredno razmisliti o zaključku zveze.
Pomembno je, da se odločiš na podlagi lastnih potreb in želja. Če čutiš, da je odnos nezdrav ali da ti škodi, moraš razmisliti, kako se osredotočiti na lastno dobrobit in razmisliti o zaključevanju. To je težka odločitev, vendar je pomembno, da se postaviš na prvo mesto in slediš svojim občutkom.
Kakšen partnerski odnos bi si želela zase?
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj nekoliko pomagala.
Lep pozdrav,
Urška Ruter, dipl. psih. (UN)