Pozdravljeni
Ali mi lahko poveste kakšna so ljubezenska razmerja med levom in ribo
Hvala
• Ho
Horoscope
Pozdravljena #Veronika456!
Horoskopska znamenja med levom in ribo sta si zelo različna, saj ribe veljajo za nezna in občutljiva znamenja, velikokrat se poglobijo v sebe, se hitro umaknejo. Lev pa je zelo dominanten, ki ima željo po tem, da je viden in v središču pozornosti, je direkten, rad je bolj osredotočen nase, je tekmovalen.Seveda kot vsa astrološka znamenja imata tudi riba in lev svoje prednosti in izzive.
Levi imajo močno voljo in zato lahko spodbudijo ribo. Riba pa lahko levu ponudi svoja čustva in nežnost. Leve in ribe vodi skupna točka kreativnosti, ribe so zelo zamišljene in imajo zelo razvito domišlijo. Lev pa ima svojo karizmo. Lev lahko ribo nauči kako biti bolj samozavesten, riba pa lahko nauči leva kako biti bolj razumevajoč in kako pokazati svoja čustva.
Je pa lahko to izziv saj lev išče, da je v središču pozornosti, riba pa išče globoka čustva. Ker je lev direkten lahko njegova direktna narava hitro prizadane ribe, zato pogosto pride do konfliktov. Ker je lev velikokrat osredotočen nase in na svoje cilje, ribe pa iščejo pozporo, sočutje in prijaznost. Pomembno je veliko komunikacije in uravnavanju svojih potreb.
Tukaj vzami kot začutiš saj ne velja za vse enako. Samo sledi intuiciji. Če meniš da sta za skupaj, odprto izrazi svoja čustva in tudi če bo negativen feetback se ne sekiraj, ker tvoja usoda je že zapisana in na koncu se bo končalo tako kot je najbolj prav. Upam da sem ti malo odprla oči o teh dveh znamenj, saj sta si zelo različna in je potrebnega veliko truda. Je pa vsak posameznik drugačen, vloge so lahko tudi zamenjane tudi nekdo ima lahko astrološko znamenje leva in je čisto nasprotje, je lahko bolj domišljav, zaprt. Tudi posameznik z astrološkim znamenjem ribe je lahko direkten, tekmovalen.
Lep pozdrav!
Horoscope
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
Tvoje vprašanje je bilo, kakšna so ljubezenska razmerja med astrološkima znamenjema leva in ribe, in Horoscope ti je na to že odgovoril. Ker se strokovnjaki v naši svetovalnici ne ukvarjamo z astrologijo in je tudi naš namen drugačen, naj k tej tematiki dodam še svoj vidik.
Ne glede na to, v katerem astrološkem znamenju smo rojeni, se ljudje med seboj razlikujemo v celi vrsti značilnosti, in na podlagi kombinacij teh značilnosti se nekateri med seboj ujamemo bolje, drugi pa slabše. To pa seveda ne pomeni, da se partnerji, ki so si po naravi, interesih in prepričanjih različni, ne bodo ujeli. Obstajajo področja, na katerih je z vidika uspešnosti razmerja na dolgi rok zaželeno, da sta si partnerja čim bolj podobna, pa tudi taka, kjer njuna podobnost ne igra velike vloge. Raziskave denimo kažejo, da je med zadovoljnimi pari več takšnih, kjer si partnerja delita podobne vrednote, prepričanja in poglede na svet (npr. politična in verska prepričanja). Partnerji so si pogosto zelo podobni tudi v starosti, narodnosti in zanimanjih. Nasprotno pa pri zadovoljstvu v odnosu ne igra zelo pomembne vloge to, ali sta si partnerja podobna v osebnostnih značilnostih (npr. odprtosti, družabnosti, načinih čustvovanja) ali pa inteligentnosti.
Seveda pa so tudi to le ugotovitve raziskav in niso pravila, ki bi veljala za čisto vse ljudi. Pri izbiranju partnerja je v začetku pomembno predvsem to, kako se ob njem počutimo, vse ostalo pa pride na vrsto kasneje. Potrebno pa se je zavedati tudi, da za ohranjanje partnerskega razmerja na dolgi rok ni dovolj le privlačnost ali katera koli izmed zgoraj naštetih lastnosti. Zelo pomembni sta zrelost obeh partnerjev in pripravljenost prilagajanja, sklepanja kompromisov.
Ker pa si sama še zelo mlada in boš verjetno šele začela vstopati v romantične odnose, ti svetujem, da se zaenkrat ne obremenjuješ preveč s tem, kakšni partnerji naj bi bili v teoriji "pravi" zate in kakšni ne. Trenutno verjetno šele spoznavaš sebe in počasi odkrivaš svojo identiteto, ko bo ta izoblikovana, pa boš tudi vedno bolj vedela, kakšnega partnerja si želiš.
Želim ti veliko zabave in lepih trenutkov pri spoznavanju sebe in drugih!
Anja Rakovec, mag. psihologije