Pozdrav,
znašla sem se v situaciji ko nevem ce naj pustim svojega fanta ali ne. Skupaj sma 10 mesecev in se do zdaj še vedno sprašujem zakaj sem z njim skupaj. Tezava je v tem da se to ponavadi sprasujem ko sem sama, ko sem z njim redko kdaj pomislim na to. Zdaj pa se tudi sprasujem, ce ga naj pustim, ker nekak se mi ne zdi prav da sem skupaj z njim, ni tistega "blišča", ki bi si ga želela. On je zelo navdušen nad mano, vsaj tak se mi zdi in mi je grozno, ko pomislim da bi ga pustila, ker bi ga res prizadela. Ampak hkrati pa nevem če je prav da ostanema skupaj, če nisem zadovoljna. Potem pa se spet vprašam, če imam samk visoka pričakovanja nad neko zvezo ali ne. Pa potem me skrbi, da ne bom nikogar našla ki mu je tak mar za mene. Rada bi samo neko usmeritev kaj naj naredim. Če vprašam kolegice kaj naj naredi, rečejo da ga naj pustim ker njim om ni vseč, druge pa da si namišljujem stvari.
Malo cudno vprasanje za ta forum ampak za izgubit nimam nicesar.
Hvala
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala za tvoje zaupanje in vprašanje. Vprašanje ni čisto nič čudno, je vprašanje, s katerim se sooča veliko ljudi oz. skoraj vsak kdaj v svojem življenju.
Ljudje govorimo različne jezike ljubezni – to pomeni, da nekdo za to, da se počuti res ljubljen, da čuti v odnosu tisto nekaj več potrebuje pohvalo partnerja oz. mu le ta veliko pomeni in se s tem polni njegova košara ljubezni, spet drugi potrebujejo npr. dotik – objem, držanje za roke ipd. Predlagala bi ti, da si prebereš knjigo 5 jezikov ljubezni avtorja Gary-a Chapmana, kjer podrobno razloži jezike ljubezni. Povsem možno je, da tvoj partner s tabo ne govori tvojega jezika ljubezni oz. v njegovi komunikaciji do tebe ne prevladuje tvoj najbolj izrazit jezik in zato ne čutiš tistega nekaj več v odnosu. Idealno bi bilo, če bi s partnerjem oba prebrala knjigo. Je kar kratka in hitro berljiva. Če pa dobro razumeta angleško, pa najdeta tudi krajše razlage te knjige v obliki posnetkov na YouTube. Ko boš/bosta prebrala knjigo, razmisli/ta, kaj je tisto, kaj si želiš/želita oz. kateri je vajin primarni jezik ljubezni ter se o tem odkrito pogovorita. Če slučajno česa ne boš oz. ne bosta razumela, se ponovno oglasi in vama z veseljem dodatno razložim.
Prav tako se včasih ne zavedamo, da je zaljubljenost, ki je na začetku, drugo čustvo, kot potem ljubezen in da čarobna zaljubljenost ne traja za vedno, kar je povsem normalno.  Je pa po obdobju zaljubljenosti potrebno vložiti nekaj več truda za ohranjanje tiste iskrice v odnosu (pri tem je lahko prej omenjena knjiga v veliko pomoč). Še več informacij o zaljubljenosti in ljubezni, ki ti morda lahko pomagajo, pa lahko prebereš v člankih na naši spletni strani: https://www.tosemjaz.net/razisci/zaljubljenost-in-ljubezen/.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč. Če ti lahko še kako pomagam, se oglasi in ti z veseljem ponovno odgovorim.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije