Živjo,
imam eno vprašanje, saj nevem zakaj je prišlo do teh čustev.
Imam fanta in sva skupaj že malo več kot 6 mesecev, do sedaj sva imela nekaj problemov vendar sva jih vedno resila skupaj in sva s tem tudi gradila na najini vezi.
Pred nekaj tedni, je začel on malo več delati, kar ni bilo nič novega. In tudi jaz sem ponavadi po cele dneve delala, slišala sva se zvecer in to je bilo to, do vikenda. Je res da zadnje casa nimava več toliko časa  kot sva ga imela do kakšnega meseca nazaj, vendar ne bi rekla da me to tudi moti oziroma sem se sprijaznila s tem. Velikokrat sem ga tudi prosila, če bi lahko on kdaj kaj predlagal oziroma organiziral, pokazal da me ima rad, se spomnil name, vendar je njegov odgovor da ni on taka oseba.
Zanima me zakaj sem pred kratkim dobila občutke, ko sem znjim ali pa tudi ne kot da ne čutim nič več do njega. So pa tudi momenti, ki pa postanem lahko kar napaljena. Tudi že nekajkrat ko me je zadovoljeval mi ni prišlo, kar me preseneca saj mi je do sedaj skoraj vedno. Ni mi jasno od kje so zdaj ta čusta kar na enkrat. Ne želim mu pa tega povedati saj sklepam da lahko tudi na tak nacin cloveka prizadanem.
• Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
razumljivo je, da tvoja čusta nihajo – enkrat ne čutiš nič več do fanta, drugič pa te zelo privlači. Po nekaj mesecih se dinamika v zvezi pogosto spremeni – čustva zaljubljenosti, ki so bila v začetku zelo intenzivna, običajno postanejo nekoliko manj izrazita, še posebej, če sta oba bolj obremenjena z delom ali če nimata več toliko skupnega časa kot prej. To pa še ne pomeni, da ljubezen med vama izginja.
Iz tvojega zapisa sklepam, da v zvezi potrebuješ več izkazovanja ljubezni, kar je povsem naravno. Ker ti je fant že povedal, da ni "takšna oseba", bi bilo dobro, da se ponovno pogovorita. Morda se enostavno ne zaveda, kako pomembno ti je izkazovanje ljubezni, ali pa preprosto ne ve, kako to storiti na način, ki bi ti ustrezal. Ker si zapisala, da ne veš, kako bi se s fantom pogovorila, brez da bi ga prizadela, ti predlagam, da v začetku pogovora poudariš, da ga imaš še vedno rada (če tako tudi res čutiš). Lahko mu poveš, da pogrešaš več skupnega časa in da bi si počutila bolj ljubljeno in cenjeno, če bi ti v večji meri izkazoval ljubezen in če bi v vajinemu razmerju namenil nekoliko več truda. Fanta tudi sama vprašaj, kako se mu trenutno zdi vajina zveza, kaj si sam želi od nje, ali bi rad karkoli spremenil … Skratka, daj mu priložnost, da izrazi svoje mnenje o vajini zvezi in mu tudi prisluhni brez obsojanja.
Omenila si tudi težave v splolnosti. Nezadovoljstvo v odnosu se zelo pogosto odraža tudi v intimnosti – pomanjkanje bližine in čustvene povezanosti lahko namreč negativno vpliva na spolno življenje, zato je pomembno, da se o tem odkrito pogovorita.
Ker sta s fantom uspešno prešla že več problemov, verjamem, da bosta tudi tokrat našla način, da skupaj razrešita težave.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč, in te lepo pozdravljam!
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)