jaz sem alja in sem že od vrteca zaljubljena v fanta mojih sanj ampak on ni v mene kaj moram narediti da bo v mene
Ne
NekaPunca
Hej,
Pomoje je edini način, da se začneta pogovarjati oz. družiti, ker potem te bo tudi on spoznal in če se bosta razumela je velika verjetnost, da mu lahko postaneš usec.
Recimo jaz sem taka, da bi preprosto šla do njega in mu rekla, da mu moram nekaj povedat in, da me je strah njegovega odziva in zato prosim, da ostane miren. In pol bi mu enostavno povedala.
Upam da sem pomagala ????
Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Alja!
Veseli me, da si se s svojim vprašanjem obrnila na nas. Povedala si, da si že od vrtca zaljubljena v enega fanta, ampak on ni zaljubljen vate. Zanima te, kaj lahko narediš, da bi postal tudi on zaljubljen vate.
Najprej bi me zanimalo kaj več o tem fantu. Praviš, da je on fant tvojih sanj. Kaj to pomeni zate? Kakšen je? Kaj ti je tako všeč na njemu? Prav tako bi me zanimalo, kje sta se spoznala? Ali je on tvoj vrstnik, mogoče tudi sošolec? Kje se po navadi srečujeta? Vse to in še več so zelo pomembne informacije, ki bi mi povedale kaj več o njem in zakaj ti je postal všeč.
Podobno bi me zanimalo tudi kaj več o vajinem odnosu. Kako dolgo se poznata? Ali sta samo znanca ali pa mogoče tudi prijatelja? Kako blizu sta si in koliko si zaupata? Ali si mu že povedala, da si zaljubljena vanj? Kadarkoli se pogovarjamo o zaljubljenosti je pomembno premisliti o odnosu med dvema človekoma. Kako dobro se poznata lahko vpliva na to, kateri deli osebe so nam všeč, a je to zgolj zunanjost ali pa tudi osebnost in interesi, ki jih ima ta oseba. Prav tako pa vajina bližina vpliva tudi na to, kako bi pogovori o tvojih občutkih lahko potekali. V kolikor si mu že povedala, da si zaljubljena vanj, me zanima, kako se je odzval? Zanima me tudi, kako veš, da on ni zaljubljen vate? Si ga kdaj vprašala ali pa je on to komu povedal? V vsakem primeru se o takšnih stvareh moraš prepričati sama. Najboljše je, če se z njim pogovoriš o svojih in njegovih občutkih. Dejstvo je namreč, da če poskušamo sklepati o mnenju drugih samo na podlagi njihovega vedenja, se lahko zelo pogosto zmotimo. Zato je najboljše, da človeka preprosto vprašamo.
Če na koncu preidem še na glavni del tvojega vprašanja. Zanima te, kaj moraš narediti, da bi on postal zaljubljen vate. Tukaj te na žalost moram razočarati, ker nimam enostavnega odgovora. Najprej se moraš prepričati, kaj v resnici on čuti. V kolikor res ni zaljubljen vate in mu res nisi všeč, ni veliko, kar lahko narediš. Lahko bi poskusila izvedeti, kaj mu je všeč, in sebe spreminjati, da bi bila bolj podobna njegovi sanjski punci, ampak s tem ne boš dosegla veliko. Tudi če mu postaneš všeč in postaneta par, ne boš srečna, ker ne boš več takšna kot si, ampak se boš ves čas morala pretvarjati, da si nekdo drugi. Zato je pomembno, da še enkrat premisliš, kaj je tisto, kar ti je všeč pri njemu in ali je res on zate sanjski fant. Na koncu koncev pa je pomemben del tudi sprijaznjenje s situacijo, takšno kot je, in žalovanjem, ki pride ob izgubi osebe.
Upam, da sem ti z odgovorom nekoliko razjasnila situacijo, čeprav ti morda nisem ponudila odgovora, ki bi neposredno odgovoril na tvoje vprašanje.
Lepo bodi!
Dora Mališ, mag. psihologinja