Imam eno vprašanje.
Pac meni se zdi da je en iz drugega razreda vame mani je malo vsec.
jaz pa nisem prepricana ce sem v svojega sošolca ker se ful dober razumeva. meni je edino cudno ker si zeli da bi sel z nami k babi in zeli si da skoraj vsak vikend pridem .
zdej sem zelo zmedena v kerega sem
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
če prav razumem sta ti všeč dva fanta in lahko si predstavljam, da si zaradi tega zmedena.
Naj te na začetku malo pomirim, da je to, da sta ti všeč dva fanta, popolnoma normalno, saj se ljudje ujamemo in razumemo z več različnimi ljudmi. Ta zaljubljenost (ali »biti v nekoga«) je lahko tudi bolj kratkotrajna, zato ti ni potrebno hiteti z odločitvami, kdo ti je bolj všeč, v katerega si zares zaljubljena in podobno.
Če pa ta zaljubljenost traja že dlje časa in bi se res rada bolj zbližala z enim fantom, ker si želiš več kot le prijateljstvo, potem ti svetujem, da pomisliš, v družbi katerega fanta se čutiš udobneje, bolj sproščeno, s katerim imata več skupnih stvari, kaj ti je na njem všeč (samo videz ali tudi njegova osebnost), mogoče tudi kateri izmed fantov tebi kaže večjo naklonjenost - iz tvojega opisa domnevam, da se eden izmed njiju zelo rad druži s teboj, kar lahko pomeni, da si tudi ti njemu všeč.
Upam, da sem ti bila v pomoč, če pa imaš še kakršnokoli vprašanje, pa nam piši.
Lepo bodi,
Maša Podvršnik, dipl. psihologinja (UN)