Moja simpatija in jaz smo se spoznali 7 mesecev nazaj imam opcutek da je on tudi v mene ampak ne vem kako naj mu povem da sem v njega.Ali imate kakšen nasvet?
• Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Pišeš zaradi ljubezenskih tegob - imaš simptaijo, ampak ne veš, kakšni so njegovi občutki do tebe in kako mu to povedati.
Seveda je normalno, da nas je strah, da nekomu, ki nam je všeč, povemo, da nas privlači. A tukaj je najbolje, da si zelo neposredna. Sicer ti predlagam, da to storiš v živo in do njega pristopiš npr. po pouku ali pa ko je nekje sam - tako ti bo odgovoril bolj iskreno kot takrat, ko bi bil obkrožen s svojimi prijatelji. Najbolje, da mu poveš, da ti je simpatičen in ga vprašaš, če bi kdaj po pouku šel s tabo na sprehod ali kaj podobnega.
Tukaj imava še drugo možnost - da mu to poveš po socialnih omrežjih (npr. preko Snapchata, Instagrama…), a boš najverjeteneje bolj nervozna in dlje čakala na odgovor.
Upam, da ti je moj nasvet vsaj malo koristil, če imaš pa še kakšno vprašanje, pa mi kar napiši.
Lepo te pozdravljam,
Ana Koščak, dipl. psih. (un)