V šoli mi je en fant ušeč. A njemu je všeč ena druga. Uprašav me je za pomoč, da jo dobi. Rekla sem mu, da mu bom pomagala. A otkar mu pomagam mi je vse bol všeč. Zdaj nevem kaj naj naredim, ker mi je ob njem nerodno in metučke dobim v trebuhu, ko sem ob njem. Po eni strani bi mu povedala, da mi je všeč, po drugi strani pa mu nebi, ker sva zdaj zelo dobra prijatelja in, če nemorm bit z njim nebi uničila prijatelstva.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
čutim tvojo stisko. Zdi se, kot da si razdvojena med dvema možnostima, biti iskrena s fantom, ki ti je všeč, in mu to tudi povedati ali mu ne povedati, saj misliš, da bo to uničilo vajino prijateljstvo. Verjamem, da je to zares zapletena situacija in da ti prinaša tudi mnogo negotovosti in skrbi, saj ne veš, kako se bo razpletlo, ta fant pa ti tudi veliko pomeni.
Zanima me, ali ti je prijatelj sam povedal, da mu je všeč nekdo drug? Kako si se ob tem počutila? Dilema, ali naj nekaj naredimo ali ne, so lahko zares težke. Pomagamo si lahko s tem, da pomislimo na vse prednosti in slabosti neke možnosti. Vprašaj se, kaj je prednosti tega, da fantu poveš, da ti je všeč, in kaj slabost? Kaj pa prednost in slabost tega, da mu svojih čustev ne poveš? Te točke si lahko tudi zapišeš in morda ti bodo pomagale pri tvoji odločitvi o naslednjem koraku. Žal ne moreš predvideti njegovega odziva in tudi tega, kako bo vplivalo na vajino prijateljstvo.
To, da poveš nekomu, da ti je všeč, je zares pogumno dejanje, saj s tem izrazimo svoja čustva, ki jih delimo s tistimi, s katerimi se počutimo varno in nas sprejemajo.
Želim ti veliko poguma,
Lina Buršič, diplomirana psihologinja (UN)