Pač ena prijateljica tam od rojstva pa do petega leta sva se veliko družila potem vmes nehala .zdaj pa sva se začela pred dvema mesecoma na veliko družit in vmes sva se spraševala če bi bila drug z drugim ona mene in jaz njo pa sva oba rekla ja,pa kdaj tudi pogovori po tri ure v eno ,zdaj pred 14 dnevi sva ugotovila da sem jaz v njo saj sem ji povedal ona je pa bila vame ko jo pa zdaj vprašaš kdaj prek videocala pa reče da neve če je vame sproti pa se reži ,in ko jo zdaj kaj napišem ti odgovori čez tri ure sicer se ti upraviči ampak je pa res da imava oba veliko za šolo ,pa kdaj tudi skupaj jahava konje pri meni ,samo pač je vse postalo kar čudno ,pa raje vprašam ker nevem po eni strani če bi jo vprašal če bi bila skupaj ali naj jo nazaj ignoriram ,je pa res da je pa možnost da bo rekla ja ,po eni strani raje zdaj vprašam pa naj me zavrne kot pa čez tri mesece pa naj zgubljam čas z njo ,pa javite v čim večjem številu.stara sva pa jaz 8 r. Ona 6.r
-wrangler
Ma
Malina
Hej.
Js sm tut 8 razred, ti bi pa rekla, ani mal zgodi? Pac lahko probaš, pa vpraši, več kot ja ali ne nemore bit, se pa sprijazni da če je ona še v 6r je malo premalo in je še iskreno ona otrok. Probaj, izvedel bos.
Uživi in lepe počitnice
Uredništvo
Klara Pinter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Wrangler!
Lepo se mi zdi, da sta se s prijateljico iz otroštva znova povezala. Iz tvojega opisa lahko razberem, da sta se veliko družila in govorila tudi o zaljubljenosti ter da bi bila par, sedaj pa je teh vajinih pogovorov manj. Razmišljal si o tem, da bi jo vprašal, ali bi bila par ali pa da bi jo ignoriral. Kaj pa če bi se najprej poskusil z njo pogovoriti glede tega, da čutiš, da se je med vama nekaj spremenilo? Po iskrenem pogovoru se boš lažje odločil kako dalje. Res pa sta še oba zelo mlada za zvezo. V mladostništvu je najbolj pomembno, da spoznavaš vrstnike, se družiš in spoznavaš tudi sebe - kaj si želiš in kaj ti je pomembno v odnosih z drugimi. In tako bo sčasoma prišla tudi ljubezen, prva zveza, morda s to punco, morda pa z nekom čisto drugim… Veliko lepih stvari te še čaka :)
Vse dobro ti želim,
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij
Wr
Wrangler toretto
Pač meni je samo čudno ker po eni strani nevem ali sva sploh prijatelja ali ne samo rad bi vedel ker po eni strani je res da sva se (iz zajebancije)spraševala če bi bla skupaj pa je rekla da ja .pa enkrat sv se pogovarjala pač povedal sem ji da sem v njo ona je pa priznala da je vame samo pa da zdaj neve če je vame ker oač zadnje čase se skoraj nič ne piševa pač nerabim ne zveze ne da je vame ampak samo to da sva uredu ker ko je tboja žlahta lastnica plastoforma pa drugih 8 firm al koliko je težko najti pravega prijatelja ali prijateljico .in samo hočem vedeti ali sva uredi . /zaradi anonimnosti izbrisano v uredništvu/
Uredništvo
Klara Pinter
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Iz tvojega sporočila lahko razberem, da si želiš izvedeti kakšen je njen pogled na vajin odnos oz. da nekako razčistita kaj ta vajin odnos pomeni, ali sta sploh še prijatelja. Kar je po vsem vajinem druženju tudi razumljivo. Kot sem ti predlagala že v prejšnjem sporočilu, menim, da bi bilo najbolj smiselno, da se z njo pogovoriš. Da spregovoriš o svojih dilemah, o svojem pogledu na vajin odnos in jo vprašaš kaj o vsem skupaj misli ona. Se ti zdi to izvedljivo? Le tako boš dobil odgovor iz prve roke.
Srečno!
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij